En tur i Åmosen..

får vi da tid til, men hver gang jeg vælger at tage kameraet med så vælger; musvågen, egernet, isfuglen og rådyret at holde sig langt væk. Nu er det sket et par gange at når jeg ikke har kameraet med så vælter det frem med dyr og fugle, når jeg har kameraet med så gemmer de sig. DET ER IKKE FAIR!!

IMG_7818 IMG_7819 IMG_7821 Men der er stadig smukt i Åmosen,  jeg får da roet lidt på søerne og i kanalen, og kan nyde at naturen begynder at skifte farve.

18 tanker om “En tur i Åmosen..

  1. Det er bestemt ikke fair, men jeg tror det er en naturlov 🙂 John oplever tit det samme, og jeg har sagt til ham 1000 gange, at jeg ikke forstår, at han ikke bare konsekvent har det kamera med altid. Det er jo bilen, der skal bære det … 😉

  2. Dumme dyr! De er slet ikke klar over, at du tager nogle mægtigt gode billeder. Vidste de det, ville de selvfølgelig nærmest stå og vente på dig 🙂

  3. Det er vildt uretfærdigt og jeg kender det så godt 🙂 Bortset fra at der mangler musvåger, isfugle og rådyr, så er det da nogle fatastiske billeder 🙂

  4. Dine billeder er jo så smukke selv om dyrene holdt sig væk.
    Jeg prøvede at tage billeder af 2 musvåger i dag som fløj ganske lavt over ejendommen…skrigende nok for at skræmme hundene væk. Men lyset var så stærkt i dag så jeg kunne slet ikke se at tage et billede.
    Det er dejligt at høre det går fremover trods forkølelse..:-)
    Men er du nu klar til at arbejde allerede.?

    Knus fra Lisbeth

  5. Strengt. Men naturen er nu smuk alligevel. Det er fint at følge, som den ændrer sig nu, også selv om det går mod mørke og koldere tider.

  6. Kender det godt! Tålmodighed… Men man kan jo være heldig 🙂 Det er nu nogle rigtigt pæne billeder trods manglende musvåger m.m.

  7. If you have used books, movies, music, or more, Amazon will help you market them to people who may want
    to purchase them. Many marketers, myself included, laughingly call this “Just Over Broke. So in case you wish to make money online simply by doing a job of filling cash survey reviews, then this is where you can actually stop the hunt and start the easy cash job.

  8. Hvorfor er det altid sådan, jeg oplever det også – der er altid noget spændende at fotografere, når kameraet ikke er med. Så nu har jeg næsten altid som minimum mit lommekamera med, men det rækker jo ikke så langt.
    Dejlige billeder fra Åmosen, selv om dyrene ikke viste sig.
    KH Anette

  9. Hvor er det godt, at gå bloglisten igennem efter godt og vel en måneds fravær og se, at du igen har overskud til at være på bloggen. Tillykke med bryllupsdagen, det må være stort igen at kunne spise stegt flæsk. Held og lykke med jobsøgningen.
    Kh fra Holland

  10. Love this website, excellent stuff here, was a little sceptical in regards to purchasing a steam
    shower system for the home having said that the content here
    sorted my head out, wonderful thank you

  11. Flotte bilder, men synd med rådyrene da! Da får du komme hit 🙂 for her spaserer rådyrene gjennom hagen min. Jeg jager dem bort fra mine planter, og frekt stiller de seg like utenfor og ser bare dumt på meg! God uke til deg og dine … klem I

  12. Jamen det er helt sikkert en naturlov! Jeg skrev engang på bloggen om alle de gange, jeg har prøvet at fotografere grønspætten i Hollymount. Den er der stort set dagligt, men hver gang jeg har et kamera i nærheden, er den pist væk! Det er meget tarveligt! (Men Åmosen er dejlig!!) 🙂

  13. Hi there! Your websites are loading slow in my situation, the
    site took just like a moment to reload, I dont know whether or
    not it’s entirely me or maybe web page then again google
    loaded for me. On the other hand thanks for putting up terrific articles.

    Almost everyone who actually visited this site should have
    noticed this informative article literally very
    helpful. This is fantastic what you have concluded
    and would like to see content by you. After taking a look at your content, I’ve
    bookmarked your web site.

  14. Hi Google and yahoo operates well however your web site is starting steadily which
    took close to one minute to successfully load, I’m not sure whether or
    not it’s my very own issue or perhaps your web site issue.

    Anyway, I appreciate you for creating such a superb blog post.
    I assume it really has been useful to many people who arrived here.

    I ought to mention that you actually have done amazing job
    with this and expect to discover further wonderful things through
    you. Immediately after looking at the blog post, I have bookmarked your
    webblog.

Skriv en kommentar