Jeg har været lidt rusten

da den lille Basse har smittet mig med en forkølelse, som har sat sig godt fast i mig, så nu er jeg på penicillin så jeg kan få luft igennem næsen igen. Det er så også lykkedes mig at smitte Jimmi, så nu er vi to der går og snøfter. Billedet herunder er fra vores tur til Bilkirkegården i Sverige sammen med Inge og Hasse. IMG_7509

IMG_0577 IMG_7776

Ellers har jeg travlt i øjeblikket med at søge job, det er hårdt at skulle sidde foran en skærm igen og arbejde seriøst, så efter nogle timer er jeg godt træt i hovedet.  Jeg skal også have lagt alle mine billeder ind på den nye pc, og have ordnet alle feriebillederne, det kommer nok til at tage lidt tid, men det må vente til det bliver dårligt vejr, lige nu vil jeg bare nyde sensommeren.

PS jeg får læst med hos jer, det er bare ikke altid jeg får lagt en kommentar, tror jeg vil smide en smiley når jeg ikke har noget klogt at skrive, så kan I da se at jeg har været forbi ;-D

25 thoughts on “Jeg har været lidt rusten

  1. Du har godt nok været rusten, når det er lykkedes dig at smitte folkevognen😉
    Godt du har fået penicillin, så du kan slippe af med snotten igen. God bedring.

    Pyt med kommentarer, det er jeg heller ikke for god til – det vigtigste må være, at vi er orienteret.

    Jeg kan godt forstå, at det er hårdt at skulle være så koncentreret om pc’en igen – det er virkelig noget, der trækker tænder ud. Held og lykke med jobsøgning.

  2. God bedring til dig og held og lykke med jobsøgningen. Min souschef gik ned med en slem lungebetændelse, var syg i 14 dage og som hun siger, at når hun tager så lang tid om at komme ovenpå, hvad så med alle jer, der har haft en grim sygdom at slås med. Godt at du sørger for at nyde sensommeren, kommentarer behøves vi ikke, det er godt at vide, at du læser med🙂

  3. Rigtig god bedring og pøj pøj med jobsøgning🙂 Jeg er heller ikke for god til bloggen længere – og tænkte faktisk på dig forleden🙂

  4. Jeg har også næsten lige fået en ny pc med win 8. Det tager bare tid, at få det hele overflyttet, og køreklar igen.
    Omkring mig er der også syge og snottede personer. Jeg håber at jeg kan smyge mig udenom, som jeg plejer. God bedring til jer begge.

  5. Held og lykke med jobsøgningen og helbredelsen🙂
    Blog-“rusten” får du nok også rystet af dig med tiden😉

  6. Jeg er bare glad for at vide at du stadig er derude et sted. Og jeg kan godt forstå at du har nok at se til med at finde dine ben og din balance igen og dermed ikke tid til bloggeriet.. sådan har vi det jo alle i perioder…

    ps… du får min green pod ved lejlighed… hvis du stadig er interesseret….🙂

  7. Hvor er han blevet stor……
    Det er vidst hårdt arbejde at være jobsøgende. Jeg håber, at du finder det, du ønsker. Og så synes jeg forøvrigt også, at det er dejligt, når du kikker frem her igen.

  8. Rigtig dejligt at se noget fra din hånd igen. Jeg kender godt det med ikke at have overskud til at kommentere, og så man bare sige, at sådan er det lige nu, men det ændrer sig på et eller andet tidspunkt.

    Jobsøgning: bvadr. Det er altså sådan en anstrengende proces. Held og lykke med det.

  9. Vil bare sige at jeg savner dig på bloggen og håber alt vel!
    Kram fra pearlsonastring Dorthe

Skriv et svar

