Hej igen

Det er godt nok længe siden jeg har været på i blogland, men tiden har det med at løbe fra mig. Jeg har det fint, omend jeg ind imellem bliver hurtigt træt.

Hvad har jeg så  fået tiden til at gå med ? Vi har været på lidt udflugter, haft en dejlig varm ferie i det jyske, jeg har fået taget en masse billeder, men ikke sorteret dem endnu. Jeg har også været offline da min pc’er brændte sammen før ferien, og jeg gad helt ærligt ikke at kigge på en ny før ferien var slut. Den skal jeg så lige vænne mig til da der er installeret Windows 8 og det skal jeg lige lære at finde rundt i.

Jeg har været nede hos den lille familie flere gange og har hygget mig med børnebørnene, vi har fået nydt haven og kanoen lidt, jeg har også fotograferet lidt, men ikke så meget som jeg plejer, men det kommer forhåbentlig. Så har jeg fået hæklet lidt og roet både hav og turkajak, jeg har fået meldt mig ind igen i min gamle klub (det er også der hvor vi har kanoen liggende), det er dejligt afslappende, tager tankerne lidt væk. Det er kun blevet til nogle få mc-ture, da min ryg stadig driller, dvs det er mit ene ben det gør ondt i når jeg sidder bagpå. Jeg har også gået til holdtræning med ryggen, det var rigtigt fint, ryggen kunne også godt lide at sove i telt på en luftmadras, jeg overvejer om jeg skal puste sådan en op og sove på den istedet for i min seng!

Nu skal jeg så i gang med at søge job, jeg får jo heldigvis proffesionel hjælp af et rådgivningsfirma, men det er hårdt at skulle bruge “hovedet” igen, men sikkert sundt for mig at komme i gang med. Trunte (katten) har det fint, selvom vi godt kan mærke at hun er blevet en ældre kat. Naja og Elias har det fint, de bliver jo store, og hvis vi troede at Naja har temperement så er det ingenting i forhold til Elias, som forøvrigt er begyndt at sige en hel masse ord, bl.a. Naja, selvfølgelig og NEJ!

IMG_7618 IMG_7624

18 thoughts on “Hej igen

  1. Jamen hej igen – herligt at se dig både IRL og i blogland (især det første🙂 ) – jeg glæder mig meget over at du er ved at være frisk igen oven på alt det du har været igennem.

    • Også herligt at møde jer igen, håber vi kan finde et tidspunkt når I har fået lidt mere orden på huset. Og tak for kaffe og hils John fra os ;-D

  2. Jamen, hej igen, Annemarie🙂
    Dejligt at høre at der nu er overskud til bloggen – og vigtigst, alt det andet du er begyndt at foretage dig. Ungerne ser ud til at trives – og gror jo som var de betalt for det!

    • Jeg håber jeg får blogget lidt igen, nok ikke hver dag, skal lige i gang igen. Og jo ungerne trives det går så hurtigt med dem. ;-D

  3. Hej til dig – og hvor er det dejligt at se dig igen🙂 Jeg har hørt fra pålidelig kilde, at du er ved at have det bedre, og det glæder mig rigtig meget.

  4. Og min blogreader snød mig, så det er først nu at jeg ser, at du er tilbage i blogland. Det er bare så godt at høre og se dig igen🙂

  5. If some one wants expert view on the topic of blogging
    then i propose him/her to go to see this weblog, Keep up the good job.

  6. Hey! Do you know if they make any plսgins to safegսard against
    hackers? I’m kindaa paranoid about lopsing everything I’ve worked hard on. Any recommendations?

Skriv et svar

