Der sker da lidt..

bl.a. har vi været ude og køre mc et par gange, den ene gang kom vi forbi Lynge Kro hvor vi fik stegt flæsk, vi har været ude i kanoen et par gange.  Jeg har været nede og besøge børnebørnene, i søndags fejrede vi sønnikes 30 års fødselsdag, hvor han gav frokost på Peter Lieps og en tur rundt på Dyrehavsbakken til stor fornøjelse for alle deltagende. Jeg får roet lidt havkajak via Kræftens Bekæmpelse, desværre er der kun et par gange endnu, så er der sommerferie. I dag har jeg været en tur i Sverige sammen med min søster, det blev ikke til så mange billeder, men jeg fik da fanget en rovfugl (sidste billede). Jeg er startet på genoptræning af ryggen, og har fået svar på scanning af mine knogler, og desværre har jeg osteoporose, hvilket indebærer at jeg skal spise en pille en gang om ugen, for at mindske risikoen for brud på knoglerne. Jeg har det bedre både fysisk og psykisk, det går da heldigvis fremad.  P1000892 P1000897 IMG_0376 IMG_5694IMG_5760   IMG_5777 IMG_5858 IMG_5863 IMG_5891 IMG_5934 IMG_0388 Jeg er nr. 3 fra venstre. IMG_5980

19 thoughts on “Der sker da lidt..

  1. Sikke nogle smukke billeder. Det er rigtig dejligt at høre, at du har det bedre både fysisk og psykisk.
    Godt at det blev opdaget, at du har osteoporose – og at du med pillen kan undgå brud på knoglerne og knoglesvind.

  2. Det lyder så godt, at du begynder at få det bedre, langsomt, men fremad. Og du har oplevet mange gode ting. Det må være herligt at være ude i havkajak, jeg kan godt forst at du ærgrer dig over at I skal holde ferie fra det🙂 Knus og varme tanker

  3. Dejligt, at det går den rigtige vej med dig! Og der sker da ikke bare ‘lidt’, synes jeg, men ret meget🙂
    Er det osteoperosens skyld, at du har haft så ondt i ryggen? Det er godt, at det kan holdes nede med piller – bortset fra, at du skal genoptrænes, altså.
    Skøn tur på Bakken – det er 1000 år siden jeg har været der. I hvert fald 20, tror jeg. Der må være sket en del på den tid – eller holder de sig til de kendte forlystelser?
    Fortsat held og lykke med det hele, Annemarie.

  4. Hvor er det dejligt at læse dette indlæg, selvom det er noget møg med ryggen.
    Bakken er altid en udflugt værd, bare en skam vi har så langt, så det er ikke hvert år vi når derind, men det hænder at vi når det to gange på et år, og så går det vist næste lige op.

  5. Jeg er også glad for at høre fra dig Annemarie. Det er skisme et langstrakt forløb, skal jeg love for, men det går da tydeligvis fremad. Vi vil iøvrigt også forbi bakken inden længe, det er flere år siden vi har været det.

    Kærlig hilsen.

  6. … og rovfuglen, du fangede, er en rød glente🙂
    Dejligt at høre nyt fra din kant🙂

  7. Skønt, at høre, at du er ved at få næsen oven vande!
    Jeg håber du får en dejlig sommer, med kræfter til lidt fysisk aktivitet igen – det er vist den allerbedste medicin for humøret. Det er selvfølgelig ikke sjovt med osteoporosen, men du kan dog glæde dig over, at der kan gøres noget for at bedre det.
    Dejlige billeder – de har været savnet🙂

  8. Dejligt at høre at det går den rette vej for dig. Det er altså lidt af en udfordring du har fået dig i dette sidste år og jeg er sikker på at du nok skal vinde over det hele i fin stil.

    Din rovfugl…. det ligner altså den røde glente!

  9. Dejligt – rigtig dejligt at høre godt nyt fra dig. Jeg håber, at sommeren og varmen kommer til at gøre dig godt. Knus og gode ønsker herfra.

  10. Dejligt at høre fra dig🙂 og at du bruger tiden på lige præcis det, der er godt for dig🙂

  11. Sikke dejlige billeder – som andre skriver, så er det godt at høre, at du bruger tiden på det, du har det godt med og som gør dig glad🙂

  12. Kære Annemarie, hvor er det dejligt at høre, at det går lidt bedre med dig og at du har energi til af og til at få andre oplevelser end man får inden for hjemmets 4 vægge. Det er som altid nogle vidunderlige billeder du viser os. Hav det fortsat rigtig godt.

  13. Great post. I was checking constantly this blog and I am inspired!
    Extremely helpful information particularly the last section🙂 I take care of such
    information much. I used to be looking for this certain info for a very lengthy time.
    Thanks and best of luck.

  14. Hey I know this is off topic but I was wondering if you
    knew of any widgets I could add to my blog that automatically tweet my newest
    twitter updates. I’ve been looking for a plug-in like this for quite some time and was hoping maybe you would have some experience
    with something like this. Please let me know if you run into anything.
    I truly enjoy reading your blog and I look forward to your new updates.

Skriv et svar

