Jeg får da taget lidt billeder..

ind imellem, men ikke så mange som jeg plejer. Jeg har stadig rygsmerter, men har i går fredags fået bevilligiet træning af ryggen igennem min kommune. Nu skal jeg bare vente på svar fra træningscenteret. Jeg går også stadig til lymfeødemehandling (halsen) men det flytter ikke så meget mere, men jeg har også fået taget mål til en kompressionsmaske som jeg skal bruge et par timer om dagen. Så må vi håbe at den kan hjælpe lidt, og så ellers håbe på at det forsvinder. Det er ikke så sjovt at rende rundt med en kalkun-hals, jeg bliver lidt ked af det når jeg kigger på mig selv i spejlet. Jeg går også og venter på bevilling til at få lavet to kroner, der er allerede et par tænder der har taget skade af strålebehandlingen, jeg har allerede ventet i 3 måneder og der kan snildt gå en måned mere før bevillingen går igennem, så der må jeg også pænt vente. I øjeblikket går tiden også med at hjælpe min mor som døjer meget med sin ryg (hun har en nerve i klemme, og det kan ikke trænes væk) og har været indlagt et par gange på Gentofte hospital, pga smerter og nu også væskeophobning i benene. Hun har også fået scannet sit hjerte, da der kan være problemer med det. Det håber vi så ikke for det afhænger lidt af hvordan hendes hjerte har det om de vil operere hendes ryg. I skrivende stund er hun indlagt men bliver måske udskrevet i dag, og så skal jeg ind og hente hende.

Ellers får jeg tiden til at gå med at gå nogle ture, havearbejde bliver der ikke lavet så meget af, ukrudtet må klare sig selv i år, det er jeg også sikker på at det kan!! Jeg er også begyndt at ro lidt havkajak, det er en gang om ugen, igennem Kræftens Bekæmpelse, ude ved Charlottenlund Fort, hvor kanoklubben Palo lægger lokaler og opbevaringsplads til havkajakkerne. Det var rigtigt dejligt at være ude igen, jeg var lidt spændt på hvordan ryggen ville klare det, men det gik heldigvis fint. Første gang var i dejligt solskinsvejr, anden gang  i pis-øs-regnvejr, men det har sin charme at ro i regnvejr, og man bliver jo heldigvis tør igen. Jeg får også besøgt de små ind imellem, det er jo altid dejligt at være sammen med dem.

Herstedhøje Naturcenter hvor der blev fejret skovens dag. Der var masser af aktiviteter for ungerne, bl.a. var der lavet bål og dej så ungerne kunne lave snobrød, de kunne fiske med fiskenet i en lille dam, og se på fåreklipning. Udsigten fra det højeste punkt er fantastisk flot, men det er hårdt at gå helt op til toppen. IMG_4644 IMG_4653 IMG_4661 IMG_4674 IMG_4683 

Naja laver mad til Elias og Mormor. IMG_5604 IMG_5605 P1000873Og Elias er begyndt at køre på den lille motorcykel.IMG_5619 Vores hvide syren som vi plantede sidste forår blomstrer i år. Forhåbentlig begynder den også snart at dufte. P1000837 Rapsmarken med udsigt over Furesøen.P1000850

Havkajakker der har været på tur, vi starter kl. 9.00 om morgenen.  Det er også fint nok at starte tidligt så er solen ikke så skrap for huden.

Har læst op hos de fleste af jer, så jeg følger med i hvad der sker, håber også jeg får lidt mere lyst igen på et tidspunkt til at blogge lidt mere regelmæssigt, men lige nu bliver det når jeg har tid og lyst.

13 thoughts on “Jeg får da taget lidt billeder..

  1. Kære Annemarie. Jeg bliver så glad hver gang jeg ser, at der er kommet et indlæg fra dig. Tag du dig bare tiden til at finde lysten, vi er her og forstår godt at der er meget andet, der fylder, både af det gode og det trælse. Hvor er det godt at du er begyndt med havkajak, det lyder spændende og hvor må det være en fed fornemmelse at ro/padle (aner ikke hvad det hedder) ud i havet en tidlig morgen.
    Hvor sker der meget med Naja og Elias, dejligt at I kan finde tid til at gøre ting sammen. God bedring til dig og din mor, håber hun kan blive opereret og at du snart kommer i gang med tandbehandling og træning. Knus og varme tanker🙂

  2. Du blogger bare når du har tid og lyst, vi løber ingen vegne..🙂
    Fedt at du er kommet i gang med at ro kajak igen, det er godt at komme ud og væk og tænke på andet eller ingenting.🙂
    Knus og varme tanker til dig.

  3. Dejligt at høre fra dig – som jeg skrev, har jeg tænkt meget på dig.
    Du ligger da ikke på den lade side, må man sige – det giver vist god motion med sådan en havkajak, vil jeg tro. Min søster er helt bidt af det.
    Fortsat held og lykke med overståelse af alle dine trængsler!
    Knus herfra🙂

  4. Selvom det ikke er en lutter stribe af lyspunkter du disker op med, er det altid dejligt at se et indlæg fra dig og høre lidt om hvordan det går. Jeg tænker tit på dig og sender stadig gode ønsker og tanker i din retning.

  5. Jeg bliver – som de andre – glad når der er noget nyt fra dig her. Og især glad når det er et overskudsindlæg som dette. Men du har stadig meget at slås med kan jeg se, men håber da at du kan se en ende på det snart. Havkajak kan jeg rigtig godt forstå (det ku jeg osse godt finde på at gå i gang med).. for det må være så fantastisk at padle ud langs strandene og over fjordene og i de store åer og se det hele fra den anden synsvinkel (bare pas på sælerne i roskilde fjord – de bider!).

    Sender dig gode energier…

  6. Godt at se nyt fra din hånd – vi er har skam endnu, og det bliver vi ved med at være. Nu skal du bare koncentrere dig om at blive rask.

    Hvor er det godt, at du er begyndt på havkajak, det er god motion og sikkert sammen med dejlige mennesker. Så ledes tankerne sikkert let væk fra sygdom.

    Hvor er det fint, at Elias er begyndt at køre på den lille cykel. Hvor tiden dog går hurtigt – tænk at han allerede er stor nok til det.

  7. Vi er her, når du er klar til at dele🙂 Dejligt at høre nyt fra dig og se billeder af de søde unger. Håber, du finder energi til at nyde foråret.

  8. Dejligt at se nyt fra dig🙂 Men sikke en forfærdelig masse bøvl, du bliver udsat for. Og nu din mors sygdom oveni. Godt at se, at du alligevel har overskud til at nyde både krudtugler og forår.

  9. Kære Annemarie, selv om jeg ikke har været særlig aktiv på bloggen gennem de sidste måneder, har jeg tit tænkt på dig og på hvordan du mon havde det. Det gør mig oprigtig ondt for dig, at du har mistet dit arbejde, det havde du ikke behov for oveni alt det andet.
    Som altid viser du os skønne, skønne billeder af guldklumperne sydpå, godt at se, at de vokser sig store og endnu skønnere.
    Hav det nu rigtig godt og jeg glæder mig til at se nyt fra dig, når du har energi til det.

Skriv et svar

