I ønskes en fortsat god påske..

vi havde den lille familie og sønnike på besøg skærtorsdag, det var hyggeligt at have gæster igen, selvom jeg godt nok var træt i fredags. Jeg har været til samtale med en læge på Glostrup Rygcenter og de vil ikke operere så længe jeg kan gå og ikke har smerter ned i benene. Så jeg skal tale med egen læge om genoptræning af ryggen, og røntgenfotografering af venstre hofte, da den ikke er så bevægelig som højre hofte. Men bortset fra det så går det stille og roligt, i går var vi en tur ude i kanoen for første gang, det var dejligt at komme ud og se alt det lysegrønne, foråret er en dejlig tid. IMG_5398 IMG_5403 Der spises godt af frugten, både Elias og Naja har travlt med at blive store. IMG_5401 IMG_5406 IMG_5425

IMG_5526 IMG_5543 IMG_5556

13 thoughts on “I ønskes en fortsat god påske..

  1. Kære Annemarie, I ønskes også en god påske, og tak fordi du af og til dukker op herinde. Jeg ved at overskuddet først og fremmest skal bruges på din familie og dig selv, så jeg bliver så glad, når jeg hører lidt fra dig. Jeg håber din læge kan finde et godt genoptræningstilbud til dig. Må foråret og solen og kanosejlads og børnebørn giver dig mere energi. Kærlig hilsen Lene

  2. Du ønskes en rigtig god påske kære Annemarie.
    Kan se at den er startet lige som du elsker, med besøg af familien.
    Man er vist meget varsom med at rygoperationer, da det kan have kedelige konsekvenser, hvis noget går skævt. Håber at rygtræning kan afhjælpe de fleste af problemerne.
    Fortsat god påske og knus

  3. God Påske! Lyder som et dejligt besøg. Noget øv med ryggen men tit er de bange for at operere for tidligt! Jeg er simpelthen så glad på jeres vegne at I er kommet ud med kanoen igen❤️️ Knus

  4. Årh hvor er det skønt at se, at I atter har været ude med kanoen, endeligt kan du gøre noget, du holder meget af, og du kan se det smukke forår, vi har i år.

    Der er ikke noget at sige til, at du var træt fredag, når I havde haft besøg af den lille familie. Børnene bliver hurtigt store.

    Det er rigtig fornuftigt ikke at operere, når du ikke har udstråling til benene. Man skal være varsom med rygge.

    Også fortsat god påske til dig/jer.

  5. Kære Annemarie..:-)

    Aller først hvor er jeg ked af det med dit arbejde..:-(
    Forstår at det er et hårdt slag for dig.
    Men dit helbred er det vigtigste. Trist du har fået disse problemer med ryggen, kan det ikke klares uden operation.?
    Klart du er træt med alt det du har været igennem.
    Men dejligt at høre du har været en tur ude med kanoen og hygget med den lille familie..:-)
    Så flot som vejret har været i går og i dag er det bare om at udnytte.
    Ønsker dig rigtig god bedring og fortsat god påske.

    Knus fra Lisbeth

  6. Jeg glæder mig over dine små pip, og så er det dejligt at se noget i hvert fald er som før, nemlig dine dejlige børnebørn, og rart at du har kunne tage med på en kanotur.

  7. Dejligt at høre fra dig – og godt at læse, at du har tid og overskud til familien, selv om det koster lidt på næste dags konto.
    Underligt med den ryg, altså! Jeg håber virkelig, at de finder ud af noget brugbart for dig.
    Skønt at komme ud i kanoen igen – det kan jeg godt forstå, at du var glad for.

  8. Dejligt at se, at du bruger tid på lige præcis det, der betyder mest for dig🙂 Brug endelig dine kræfter på børn, børnebørn, Jimmi og kanoen, vi andre skal nok vente på dig, lige her🙂

  9. Hvor dejligt at se de skønne unger igen og høre fra dig.
    Det glæder mig at I har været en tur ude og nyde foråret smukke farver.
    Knus til dig.

  10. Hvor er det godt at høre fra dig, og at se de skønne unger. Jeg håber, at de kloge kan hjælpe dig med ryggen, så det hele bliver lidt lettere. Knus…

  11. Jeg håber, at det lykkedes for lægerne at finde et godt rygtræningsprogram til dig, Annemarie. Du har været så ufattelig meget igennem, så nu må det snart vende til det meget bedre.
    Jeg tænkte på dig i søndags, hvor vi var en tur i Åmosen, som du introducerede for mig her på bloggen med dine dejlige billeder. Vi gik ned ad stien fra Sorgenfri Kirke, ned til søen og langs den et stykke vej. Jeg tænkte, om det er den sø, du kano-sejler på? Jeg troede, der ville være ramsløg i mosen, men så ingen. Men det er et utroligt smukt område, som vi vender tilbage til.
    Hvor er det nogle dejlige billeder af jeres børn og børnebørn🙂

Skriv et svar

