En almindelig hverdag har lange udsigter..

da jeg desværre er blevet opsagt fra mit arbejde. Min arbejdsplads har nedlagt den afd. jeg sad i, så fra 1. december er jeg arbejdsløs. Det her synes jeg ikke lige jeg havde brug for, det føles som at blive sparket til når man i forvejen ligger ned. Det bliver svært for mig at finde et nyt arbejde, hvem fanden har lyst til at ansætte en middelaldrende kvinde, der har været syg med kræft og har ingen uddannelse!!  Og jeg går stadig og venter på at besked på hvad der skal ske med min ryg. Jeg skal i midten af april til Glostrup Rygcenter, så der får jeg forhåbentlig nogle svar. Lige nu er lysten til at være social og snakke med folk meget lille, jeg synes at det hele er noget lort!! Men derfor kan jeg jo godt vise jer lidt billeder fra haven, hvor planterne har travlt med at skyde i vejret. IMG_5376 IMG_5378 IMG_5381 IMG_5387

18 thoughts on “En almindelig hverdag har lange udsigter..

  1. Sikke noget LORT!!! 😦
    Når du en gang på den anden side af sommer, forhåbentlig, er mere afklaret og ved mere om hvad du kan og skal, kan det være at du alligevel finder et job. Mon ikke din arbejdsplads kan give dig en rigtig god udtalelse og måske at nogen i dit netværk kender en som kender en… For jeg har lært, det sidste år, at netværk er noget af det vigtigste. Over halvdelen af de ledige jobs kommer aldrig på jobbørserne, men bliver besat gennem netværk.

    Jeg håber du får nogle svar på dine problemer med din ryg og at det hele flasker sig alligevel!
    Knus

  2. PIS PIS PIS… Det var bare ikke lige det du havde brug for nu og jeg kan kun sige til dig at du må sætte fokus på at blive rask og velfungerende igen og så tage det med jobsøgningen bagefter. Og ja – som en anden kommentar siger – i gang med netværket… flere har gode erfaringer at søge job via facebook og netværket.. men først og fremmest – bliv rask. Det er det allervigtigste.

  3. kære kære , jeg føler med dig,bliv nu rask og så tag den derfra,jeg ved godt det er let for andre at sige , men som en skriver, brug netværket når den tid kommer, lige nu skal du bare blive rask og nyd foråret og din dejlige have , kæmpe knus til dig ❤️

  4. For pokker da også.. sikke noget møg. Jeg bander højt og inderligt på dine vegne. Stort og varmt knus og mange tanker til dig.

  5. Pokkers også! Det var bestemt ikke hvad du havde brug for, nej. Men, som andre så udmærket har skrevet, så er der lang tid til december. Først er der foråret og en dejlig sommer og så ser helbredet forhåbentlig bedre ud, så der igen bliver lidt overskud på kontoen. Jeg tilslutter mig helt sikkert netværksideen. Pøj pøj for at de for styr på ryggen. Kh herfra

  6. Forstår til fulde dine frustrationer – hvor uheldigt. Det er ikke, hvad du har brug for lige nu.
    Jeg forstår også, at din lyst til at være social kan ligge på et meget lille sted. MEN brug bloggen, eller skriv bare for dig selv. Og så tror jeg, du skal lade tingene bundfælde sig stille og roligt sommeren over. Når alle frustrationerne og ærgrelserne får lov til at bundfælde sig og bliver lagt i de rigtige “skuffer”, så ændrer ens tanker sig ofte, og ofte indser man, at det ikke er verdens undergang. Fordi det vigtigste trods alt er, at du er i live og har din Jimmy samt din dejlige familie. Så – giv tid, giv tid, og koncentrer dig først og fremmest om dit helbred.
    Ønsker dig god bedring med ryggen. Knus.

  7. For en møgbesked at få. Jeg bander gerne og inderligt sammen med dig, men ellers er alle de kloge ord allerede sagt.
    Bliv nu først og fremmest rask!
    Stort knus herfra!

  8. Øv det er godt nok træls for dig. Nej det var ikke lige hvad du havde brug for😦 Ønsker dig fortsat god bedre – knus herfra.

  9. Kæreste hvor er du dog hårdt ramt…man skal være stærk for at være syg desværre. Jeg er overbevist om at når energien vender tilbage og du får det endnu bedre vil der også komme et nyt job til dig søde knus og varme tanker 👍

  10. For pokker da også – du er virkelig på øretævernes holdeplads! Jeg håber og ønsker det bedste for dig og din gode familie.
    Kh Marianne

  11. Der er vidst ikke meget mere klogt at sige her. Så jeg sender dig et stort knus og håber, at der snart kommer sol og varme i din tilværelse.

  12. Det var ikke lige det, du manglede … Hvor er det tarveligt af dit firma.
    Det er også uhørt, at du skal vente i så lang på at få undersøgt din ryg. Nu er det heldigvis medio april lige om lidt.
    Åh, hvor missen nyder forårssolen🙂

  13. Fy søren, så uheldig du er! Skikkelig “dritt”. Skjønner godt at du sliter nå. Jeg skal neimen ikke klage over for mye å gjøre, for jeg har jo jobb og er ikke minst frisk!

    Håper du får nyte mange fine dager i hagen din … utrolig vakker vårblomstring🙂

    klemmer fra Irene

Skriv et svar

