En lille opdatering..

Jeg har været en tur på besøg, for første gang i et halvt år, hos den lille familie sydpå. Jeg kørte selv derned og overnattede, og var så heldig at  se Naja og Elias udfolde sig til rytmik. Det var et dejligt besøg,  lidt hårdt jeg måtte have et par smålure, men det er dejligt at jeg selv kan køre derned igen.

Vi får også gået nogle ture i weekenderne, men desværre bliver jeg hurtigt stresset i øjeblikket, så derfor er jeg ikke så meget på pc’eren, da jeg ikke rigtigt kan overskue at følge med i blogland. Så jeg har besluttet at holde en lang pause, jeg håber da at jeg vender tilbage, men lige nu synes jeg at jeg føler mig presset hvis jeg skal svare på kommentarer og læse med hos jer (hvilket ikke betyder at jeg er ligeglad med jer, der er bare så meget andet der fylder i øjeblikket).

Jeg er så heldig at have fået bevilget et ophold på Rehabilliterings Center Dallund, der tager jeg over her i løbet af marts måned, og så håber jeg at jeg snart er så frisk at jeg kan slippe for behandlings-systemet så jeg ikke hele tiden bliver mindet om sygdom. Jeg er glad for at systemet findes, men nu er jeg bare så træt af at høre om cancer, tænder der knækker (foreløbig skal jeg allerede have lavet to kroner), dårlig ryg, psykisk nedtur, udtrapning af medicin og hvad jeg ellers måtte have/har haft “fornøjelse” af, jeg vil bare gerne tilbage til en “normal” tilstand igen. Så det varer nok lidt før jeg er tilbage igen, indtil da må  I have det godt.

IMG_5089 IMG_5096 IMG_5112 IMG_4611 IMG_4542 IMG_4553 parken 23-2-20141

21 thoughts on “En lille opdatering..

  1. Kæreste du – du har min FULDE forståelse for din situation. Alt andet ville have undret mig, og troet at du ikke var et almindeligt menneske🙂 Men det er du da heldigvis. Giv dig selv god tid og nyd det, som du magter at nyde – for det er sikkert det, der skal til. Pas på dig selv – og så ses vi, når du en dag ud i fremtiden er klar igen.
    Stort knus herfra.

  2. Åhhh de dejlige unger..🙂
    Slap af og vær god mod dig selv, blogland er her også, når du er klar igen.
    Stort kram til dig.

  3. Ja, du skal vist bare koncentrere dig om at blive rask.
    Håber det kan gå tjept, men mon ikke foråret og sommeren kan hjælpe dig mentalt med på vejen?
    Knus herfra!

  4. Dejligt at se dig og børnene igen. Du må passe godt på dig selv, og så håber jeg, at dit ophold kommer til at gøre dig rigtig godt. De bedste ønsker og et knus fra mig.

  5. Smukke billeder og dejligt at høre, at du selv kunne køre derned.
    Vi her i blogland løber ingen steder – pas godt på dig selv. Klem

  6. Tag nu endelig hånd om dig selv og brug den tid der skal til. Vi venter gerne og håber du snart kommer til kræfter igen.

  7. Ting tager tid og nogle gange desværre lang tid. Jeg håber, du får godt gavn af opholdet på rehabiliteringscenteret. Tag dig tid, vi er her endnu, når du vender tilbage.

    PS: dejlige billeder af børnene til rytmik.

  8. Kæreste Annemarie, pas du nu rigtig godt på dig selv, så passer vi blogland imens🙂 Det er godt at du har fået et ophold på rehabiliteringscenter og at du magtede at køre ned til de dejlige børnebørn. Knus og varme tanker

  9. Dejligt at se noget fra dig – var begyndt at spekulere lidt på hvordan det gik med dig… men bare tag det roligt vi er her jo når du kommer tilbage igen. Nu skal du bare tage det hele roligt og få max ud af opholdet på det der rehabiliteringscenter. Der er ingen tvivl om at det vil gøre dig rigtig godt at være sammen med mennesker, der har været igennem det samme og slås med eftervirkningerne af et “møg-år” med kræftbehandling.

  10. Dejligt at høre fra dig🙂 Det kan jeg sagtens forstå du har brug for. Det lyder godt med rehabiliteringscentret. Håber du får rigtig god gavn af opholdet der. Håber du vender tilbage – mange tanker herfra. Knus

  11. Dejligt at høre lidt nyt. Tag dig den tid du behøver, vi venter her så længe🙂 Knus og varme kram fra Helle.

  12. Jamen altså, tag dig den tid, du har brug for. Vi løber ingen steder. Det bliver sikkert skønt at komme til Dallund. Det må være det sted, Lavendel somme tider skriver om. Dejligt sted at dømme efter hendes billeder.

  13. En pause må der til når det føles nødvendigt. Helt utroligt så længe du har holdt ved, Annemarie.
    Jeg håber, at din pause bliver lang nok til, at du kan komme til kræfter igen.
    Glæder mig til at høre fra dig igen, til den tid.

  14. Kjære deg, jeg har full forståelse at du har så mye annet å bruke kreftene på. De aller fleste av oss vil være her når du finner ut at du har lyst og overskudd til å komme tilbake. I mellomtiden håper jeg at du får gode dager til å samle kreftene. Våren gir normalt ny energi, nyt den sammen med dine kjære. Stor godbedringklem fra meg

  15. Du har min fulde forståelse for din beslutning om at holde lidt blogpause-held og lykke herfra
    Marianne

  16. Annemarie, det kan være svært at rumme andre, når man ikke selv er helt sig selv. Så jeg forstår dig helt, når du siger stop og holder pause.
    Koncentrer dig om dig selv og din familie. De giver glæde og støtte.
    Hav det rigtig godt og så høres vi ved, når du er klar
    Knus

  17. Jeg håber du får et dejligt ophold på Dallund og ønsker dig en god blogpause hvor du sætter kræfterne og energien ind på det, der er nødvendigt for at få det bedste ud af dagene. Knus🙂

  18. Dallund Slot ligger i de smukkeste omgivelser. Har boet tæt på og løbet rigtig mange gange rundt om søen (bor nu 20 km derfra). Det er et godt rekreativt område. Håber du får et rigtig godt ophold og at du efterfølgende får lidt mere medvind til, at komme dig helt igen.
    Kram

  19. Også jeg håber, at du må få et rigtig godt ophold på Dallund. Jeg håber, at opholdet giver dig et spark i retning mod, at du må få det bedre og få mere energi til at nyde bl.a. dine skønne børnebørn. Men efter hvad du har måttet gennemgå, så kan jeg godt forstå, at du føler dig mat i sokkerne og mangler gnisten. Min erfaring er, at alle de dejlige bloggere de er her også når man vender tilbage efter et fravær, så nyd din blogpause og hav det nu rigtig godt.

  20. Morron ! Ja du är otroligt stark som har klarat av allt med denna hemska Cancer. Fortsätt att kämpa ! Här har det kommit ca 5cm snö i natt. Ha det bra !

  21. Kære Annemarie. Jeg håber, du nyder dit ophold på Dallund og bliver forkælet. Det har du om nogen fortjent. Det har været en barsk behandling, du har gennemgået.
    Dejligt, at du kan tage turen sydpå og se til dine søde børnebørn og følge med i deres udfoldelser på deres hjemmebane.

Skriv et svar

