Jeg er her stadig..

men er lidt træt i øjeblikket så det bliver ikke til så meget i blogland. Vi, Jimmi og jeg har da været ude og gå nogle gode ture, og jeg har da også fået taget et par billeder.  Jeg mødtes med Inge i onsdags til et par timers hygge med frokost på Jensens bøfhus, og en kop kaffe på Andersens Café. Det var også længe siden sidst vi havde set hinanden så det var rigtigt hyggeligt at kunne mødes igen.

Jimmi og jeg har været en tur forbi Ravnholm, og skoven tæt ved Poul Bergsøe kollegiet i Nærum, vi skulle finde den lille sø som Jimmi udforskede da han var barn. Vi fandt den også og skal en tur tilbage når det bliver lidt mere grønt.

Jeg har været hos fyssen på smerteklinikken, og får på et tidspunkt ryggen MR-scannet for at se om der sidder en nerve i klemme. Det er møgirreterende med den ryg, men der skal nok også lidt mere muskelmasse på, det arbejder jeg også på. I dag skal jeg en tur forbi arbejdet og hilse på, det bliver rart at se kollegaerne igen. DSCF2845 Inge på Café Andersen (ligger overfor Hovedbanegården.)

Jeg opdagede denne fine detalje på lygtepælene der står ved Tivoli, de fine små skilte har jeg ikke bemærket før.DSCF2825 Nymølle  16-2-2014 Nymølle  16-2-20141 Skoven ved Ravnholm/Nymølle, billederne er taget med Lumixen. Åkandesøen, Nærum 22-02-2014 Åkandesøen, Nærum 22-02-20141 Åkandesøen ved Nærum, billederne er taget Canon EOS 500D (mit gamle Canon).parken 23-2-2014 Forårsblomster i vores lokale park, taget med Lumixen.

27 thoughts on “Jeg er her stadig..

  1. Dejligt at høre fra dig, og det er helt ok at bloggen holder fri, når bare du når gode ting i dit liv, og det vidner billeder og ord jo om🙂 God mandag til dig

    • Jeg får hygget mig lidt, synes bare at dagene flyver afsted, og om aftenen er jeg godt træt så der orker jeg ikke at blogge. ;-D

  2. Sikke nogle dejlige billeder, Annemarie! Godt du kommer ud og går ture med Jimmi og kameraet – og hyggeligt at du mødtes med Inge. Klem

  3. Træls, at din ryg stadig ikke vil ‘makke ret’. Men godt, at smerteklinikken stadig er ind over, så der virkelig bliver gjort noget for at komme smerterne til livs. Hvor er dine billeder gode. Mange af motiverne giver indtryk af, at der bor trolde og andre sære væsener i skovene😉

  4. Det var nemlig en rigtig hyggelig eftermiddag..🙂

    Dejlige billeder fra jeres ture rundt omkring, nu er det snart MC tid igen, håber din ryg er klar til den tid.

    Knus og god mandag.

  5. Jeg håber og tror at foråret vil give dig flere kræfter, sammen med de gode tiltag du allerede har gang i. Lyset og lysten til komme udendørs vokser jo proportionalt. Cafe Andersen, er den ikke en del af det japanske HC Andersen bageri? De skulle lave nogle forrygende kager 😉

  6. Skønne skønne billeder der vidner om, at foråret er på vej. Blogland skal nok bestå – og venter på, at du atter har kræfter til at blogge,

  7. Dejligt at du osse er kommet tilbage på bloggen. Kender godt det der med at overskuddet ikke er verdens største og så bliver aftenerne altså ikke tilbragt foran en computer men i sofaen under et tæppe. Det er i hvert fald hvad der skete med mig.

    Dejlige billeder og en fin påmindelse om at komme ud og nyde foråret med kameraet på nakken…. det lokker jo næsten🙂

    Dejligt at du fik tid til at se Inge.. altid berigende for det gode humør.

    • Nej det er ikke computeren jeg bruger energien på i øjeblikket, og det er jo ikke fordi jeg er ligeglad med jer andre, jeg er bare for træt. Og jo foråret lokker til at gå tur med kameraet, og det er jo ikke så dårligt. ;-D

  8. Det er dejligt at du er der, og dejlige billeder🙂
    Selvom det er dejligt vejr og helt forårsagtigt, så mangler de grønne farver ude i det store landskab. I haven er der lidt mere forår.

  9. Sikke nogle fantastiske billeder du har taget🙂 Jeg bliver altid i godt humør, når jeg ser dine billeder. Både dem fra naturen og dem fra byen🙂
    Det så ud til at det var en rigtig hyggelig dag I havde🙂

    • Jeg prøver Per, men energien til at lege med indstillinger på kameraet er der ikke lige i øjeblikket, men det kommer forhåbentlig. ;-D

  10. Sikke nogle skønne billeder – dejligt du havde overskud til at mødes med Inge. Det betyder meget at komme lidt ud når man har energi til det. Knus

  11. Skønne billeder🙂 og hyggeligt at se Inge (uden golfkølle😉 hvad er det for en spændende “ting” hun har på sin tallerken? Hvor er det dejligt, at I har fundet hinanden.
    Det er sjovt, som man lige pludselig kan se noget nyt, de steder man har været en million gange før – jeg prøver det også nogle gange i min hverdag.

Skriv et svar

