Lidt flere forårsbebudere som..

jeg mødte på min vej i går, da jeg gik en lille tur sammen med én af mine naboer, der skulle ud og lufte sin egen hund og en nabos hund. Vejret var jo helt forårsagtigt i går, og nu kan man høre at nogle af fuglene er begyndt at øve sig i at synge igen og det er ikke så ringe…Dagen startede med at jeg hentede min mor og kørte hende til lægen, bagefter kørte vi ud og handlede, og næsten lige ankommet hjem til mor, kom min søster forbi, hun skulle vente på at nogle overspilninger fra vhs-bånd til dvd blev færdige. Ca. en time efter gik døren op igen, og ind kom min bror, han kom forbi med en anden mobil til mor, (en gammel model, det er den eneste hun kan finde ud af, hun har prøvet flere forskellige) hun havde tabt sin på gulvet og ringelyden er gået i stykker. Så nu håber vi at det kommer til at virke, at hun kan bruge den, det dur jo ikke at vi ikke kan komme i kontakt med hinanden. Så det var hyggeligt at være samlet igen, det er alt for længe siden at vi har set hinanden, forhåbentlig kan vi snart mødes igen allesammen.   P1000506 P1000512 P1000517 En god weekend til jer allesammen.

24 thoughts on “Lidt flere forårsbebudere som..

  1. Hvor dejligt, at I alle var samlet..🙂
    Min mor har fået en samsung smartphone, hun er glad for den, men det har ikke været helt nemt, at finde rundt i den.
    Knus og god weekend.

    • Min mor har lidt svært nu ved at lære nye ting, men bare hun kan ringe op og skrive en sms så er hun glad. ;-D Knus

  2. Ja, der er rigtigt gang i fuglene nu – det er dejligt. Og hvor var det hyggeligt, at I har været samlet🙂 Klem og rigtig god weekend!

  3. I dag kunne du altså godt komme ned på hug – og også op igen – det er da en stor forbedring i forhold til i forgårs. Har du selv lagt mærke til dette store fremskridt?

  4. Jeg har netop inden for de seneste par dage lagt mærke til, at fuglene synger, mens jeg stadig ligger i min seng … det er bare så hyggeligt og dejligt🙂

  5. Forår, kom frisk.
    Jeg har ventet på det, i noget der føles som seks måneder…
    I morgen, mandag, skulle også blive fin, sammenlignet med det vi efterhånden er vænnet til.
    Dejligt at høre, at der er fremskridt med dig, Annemarie.

  6. Morron ! Här oppe i våra trakter så har snön nästan smält bort. Det finns lite vita fläckar kavar men dom smälter nog snart bort dom också. Barnen här i skolan har sportlov och många åker på ferie opp till fjällen för att åka skidor denna vecka. Ha det bra !

  7. Først et forsinket tillykke med de 17 år🙂
    Det er dejligt at foråret er lige om hjørnet til glæde for alle levende væsener, men det er farligt at være ude når det skyder overalt😉

  8. Do yyou mind if I quote a few of your articles ass lonng as I provide credit and sources back to yoyr site?
    My websitee is in the exact sam niche as yours and my visitors would really benefit from sime
    of the information you provide here. Please let me knoww if thgis alright with you.
    Many thanks!

Skriv et svar

