Kvæk og knæk..

Vi har haft/har besøg af kvækerfinken, det er første gang jeg har set den i vores have. Håber at jeg får den at se igen, har dog ikke haft tid til at sidde og kigge efter den. Jeg døjer stadig med ondt i benet/ryggen, så i går var jeg til kiropraktor, da det ikke hjælper med fysioterapi. Jeg har fået nogle nerver i klemme, det kan være fordi jeg går lidt skævt, jeg havde det også sidste sommer, der startede det i vores ferie, dog ikke så slemt som det er nu, men det er så fordi jeg ikke har den store muskelmasse endnu.  Nåeh men tilbage til kiropraktoren, som asede og masede, trykkede her og der, og fik knækket mig lidt i ryggen to steder. Jeg kunne mærke at det allerede hjalp da jeg gik derfra, jeg skal komme igen på mandag, og så skal jeg lave øvelser (igen igen) ca. hveranden time for at løsnet nerven. Jeg har før haft smerter fra iskasnervnen, men kiropraktoren sagde ikke noget om at det var den nerve der er i klemme. Jeg er også ligeglad, bare jeg snart kan slippe for at have ondt, men jeg må nok væbne mig med lidt tålmodighed.  Og den tålmodighed kunne jeg jo så bruge til at sidde og kigge efter fugle. IMG_4496

18 thoughts on “Kvæk og knæk..

  1. Jeg håber kiropraktoren kan hjælpe dig, sådan en tør jeg simpelthen ikke selv gå til, men der er rigtig mange som er glade for det.
    Knus og god weekend hos jer.

  2. Jeg håber, kiropraktoren får knækket dig så meget, at du snart er helt smertefri!
    Fuglekigning er nemlig en skøn hobby🙂 Klem!

  3. Kiropraktor går jeg også til, han bruger sjældent andet en nåle på mig, men der er jo ligegyldigt hvad man går til, bare det hjælper. Kan du holde ud at sidde ned, det kan jeg ikke når min iskias driller. Håber du snart bliver af med det problem.

    • Jeg kan sidde ned hvis jeg har en masse puder i ryggen til at holde mig oppe, det er værst når jeg skal op og gå, når jeg først er i gang så er det ok. ;-D

  4. Kvækerfinken er en sød lille fugl, som desværre ikke er en af vore gæster her. Jeg håber kiropraktoren kan få has på smerterne; jeg har haft stor hjælp af min når ryggen driller.

    • Det er en fin lille fugl, også første gang jeg har set den her, og jeg håber også at han kan få has på mine rygsmerter. ;-D

Skriv et svar

