Jeg er her endnu..

Dog et par kilo lettere, vågnede søndag nat med ondt i maven, diarre og opkastninger. Puha det var en hård omgang, Jimmi vågnede også med dårlig mave, så vi var rigtig hyggelige i mandags. Om det var en virus vi var blevet smittet med, eller en om det var en madforgiftning vides ikke. (Jeg havde lavet pulled pork, som skal stå og langtids-stege i ovenen).

  Det tager så bare mig lidt længere tid at komme over sådan en omgang, og i lige i øjeblikket har jeg ikke den store appetit, alting smager salt og vokser lidt i munden på mig. Det eneste der smager ok i øjeblikket er æg og bananer, håber da appettien kommer igen. Jeg er stadig trist, vred og lidt bange,det kan også samtidg være nedtrapningen af morfinplastrene der gør at jeg har det dårligt. Jeg er begyndt på genoptræning, to gange om ugen, det håber jeg  kommer til at hjælpe lidt på mit humør når jeg får lidt muskler og energi tilbage.

Billedet er taget for et par uger siden, tror det er en sjagger men er ikke helt sikker. Og den er ikke taget i vores have, men i et træ på vejen hvor den sad og smovsede i de røde bær. P1000375

20 thoughts on “Jeg er her endnu..

  1. Ajjj hvor træls, at I lige skulle rende ind i sådan en omgang, det har du vist slet ikke brug for nu.
    Håber du har det bedre og kan komme lidt ud i weekenden.
    Knus til dig og din søde mand.🙂

  2. God bedring til jer begge, nej du har ikke megen modstandskraft lige nu, så jeg håber du er ved at være ovenpå igen.

  3. Maveforgiftning stod da vist ikke lige på hverken ønskeseddel eller planlægningen for dig.. men håber du kommer over det osse. Men det er nok indlysende nok at du er modtagelig og lidt sart overfor selv de mindste udsving.. såååeeeh… pulled pork er nok ikke lige noget du skal kaste dig over igen foreløbig. Skært kød, gennemstegt, hurtigt spist og hurtigt nedkølet.. det er da vist lidt bedre for dig.

    • Jeg tror det var en virus, men uanset hvad så er jeg lige forsigtig med hvad jeg spiser, jeg har heller ikke den store appetit lige nu. ;-D

  4. Rigtig god bedring! Øv sikke noget med en madforgiftning eller virus. Jeg håber, du kan komme ud og lufte kameraet lidt i weekenden. Klem

    • Jeg håber også jeg får taget lidt billeder, men det kommer helt an på vinden, jeg hader at fryser og det gør jeg let i øjeblikket. ;-D Klem

  5. Øv, din stakkel (og også lidt stakkels Jimmi). Jeg tror ikke umiddelbart på maveforgiftningen, da sådan en omgang langtidsstegning da nok skulle kunne tage livet af alle eventuelle bakterier. Det har nok ‘bare’ været en dum virus. Rigtig god bedring.

  6. Jeg tror heller ikke på en madforgiftning (sådan en overstås vist ikke lige på et døgns tid), men derfor er det da smadderubehageligt at få sådan en omgang, og du kan, som du siger, endnu mindre tåle det lige nu.
    Håber du er i bedring – både med det ene og med det andet. Nu har det varet længe nok. Jeg har ingen anelse om, hvordan det er at trappe morfin ned/væk? Hvad med abstinenser? Hvor hurtigt får man mon en form for afhængighed?
    Jeg er 99.9 % sikker på, at du har fanget en sjagger med kameraet.

    • Jeg har det bedre, og jo man får abstinenser, både fysisk og psykisk da alt jo bliver sløvet af morfinen og man bliver hurtigt afhængig af det skidt.

  7. Det var så lige det der ikke skulle ske, madforgiftning er under alle omstændigheder udmarvende, så det går mig ondt for dig.
    Kh Marianne

Skriv et svar

