Dejligt besøg i går formiddags.

Josefine kom forbi i nogle timer lørdag formiddags, det var dejligt at være sammen med både Josefine og de to små igen,  vi  har heller ikke set dem siden juleaften, så jeg var også begyndt at få abstinenser. Den lille mand bliver så hurtigt stor og fræk, han trykker på alle knapper han kan komme afsted med og kravler op på alting. Den skønne sveske bliver jo snart 3 år, det er ikke til at forstå hvor tiden bliver af. IMG_4286 IMG_4297 IMG_4303 IMG_4332

Og endnu en gang tak for jeres dejlige og trøstende ord til mit forrige indlæg. Jeg sætter stor pris på jeres dejlige kommentarer, de varmer mig. Jeg har det lidt bedre, men er stadig ikke på toppen, det varer nok lidt før jeg er helt tilbage igen. Men jeg kigger forbi jeres blogge og læser med men får nok ikke kommenteret så meget.

12 thoughts on “Dejligt besøg i går formiddags.

  1. Jamen hvor de små størrelser dog vokser hurtigt – pludselig inden vi får set os om, skal de starte i skolen. Sikke nogle dejlige billeder, du har taget af dem.

    Det gør da ikke noget, at du ikke kommenterer så meget, bare du ind imellem skriver et indlæg selv, så vi ved, at du er der.

  2. Morron ! ja se det är små pysar på besök hos Rejen ser jag. Har ni någon snö nere i danmark ? Här har vi 3 dm och det är -1,7 grader kallt. ha det bra !

  3. Jamen, der var jo et indlæg mere ☺. Jeg sad og kommenterede på dit sidste og opdagede derefter ovenstående dejlige indlæg. Godt, at du har overskud til at have besøg af de dejlige guldklumper og deres mor. Hvor er de skønne.

Skriv et svar

