!Sikke en lettelse..

så har lægerne på Herlev og fra Rigshospitalet erklæret mig rask. Alting ser fint ud, men jeg skal selvfølgelig stadig gå til kontrol, næste gang om 3 måneder, de første 2 år er det 4 gange årligt, derefter trapper de lidt ud, men det er i 5 år at man bliver fulgt nøje. Jeg har fået en invitation til et informationsmøde om senfølger for hoved/halskræft som bliver afholdt i slutningen af februar, det møde tager jeg selvfølgelig til. Jeg synes at informationsmødet som jeg var til før strålebehandlingen var rigtigt godt, og jeg er sikker på at der dukker en masse spørgsmål op sådan hen ad vejen som man så kan få svar på.

Det her lille smykkesæt har jeg fået af Jimmi (jeg har selv fået lov at vælge) han og resten af familien er også meget lettet. Lige nu skal det vist bare sive langsomt ind, heldigvis skal jeg en tur forbi psykologen i morgen og så lige få vendt tankerne lidt. I aften tager vi ud og spiser kinesisk, heldigvis kører bussen lige til døren (næsten). Nu skal jeg så bare trappes ud af medicinen, jeg glæder mig til at slippe for alt det skidt. IMG_4136

Og tusinde tak for søde og dejlige kommentarer i mit forrige indlæg, det varmer at I tænker så meget på mig. Knus til jer alle.

26 thoughts on “!Sikke en lettelse..

  1. Huh, hvor dejligt😀 Jeg har gået og skævet lidt til bloggen, om der var nyt fra dig. Og har håbet på dine vegne. Kryds i kalenderen, nu starter tiden på den anden side. God tur på den kinesiske i aften🙂🙂

  2. Det var dog dagens gode nyhed nr 1 (tror vi ved hvilken vi gerne ser som nr 2)… det er jeg rigtigt glad for at få at vide.. du kæmpede og du vandt og du har fortjent al den forkælelse du kan overkomme.

    I den forbindelse vil jeg så lige bemærke at smykkerne er godt valgt🙂

  3. Tillykke🙂 det må man vist godt sige i den her situation. Og hurra kan også følge med. Hvor er det dejligt at høre, at du er lukket ud på den anden side nu. Det er en sejr, der varmer ud over hele cyberspace. Du har helt klart ‘fortjent’ både smykkerne og kinesisk.
    Og ja, Overlever, jeg venter også på nyhed nr. 2…
    Mette

  4. Hvor er det en dejlig nyhed!!
    Nu kan det kun gå for langsomt med at blive forår og tid til at nyde haven, familien og komme tilbage til jobbet.
    Og sikken et rigtig sødt smykkesæt.

  5. Tillykke siger tudemarie her. Hvor er jeg glad på dine og familiens vegne. Smykkerne er st fint symbol på kærlighed og vundet kamp.

  6. Hvor er det dejligt, Annemarie, stort tillykke herfra, det var så godt at læse. God aften på den kinesiske restaurant og godt valg af smykker🙂

  7. kæmpe kæmpe tillykke , hvor er jeg glad for at læse du er erklæret rask,👍👏❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️😊

  8. Jeg er så utrolig glad for at høre det! Jeg har gået og spekuleret på både dig og Ellen i dag – og krydset fingre for jer. Det bliver skønt, stille og roligt, at vende tilbage til hverdagen igen. Den hverdag, som pludselig er blevet et dyrebart mål. Knus og tillykke herfra🙂

  9. Tillykke med de gode nyheder! Hvor er det dejligt! Sikken en god måde at begynde det nye år på!
    Pas godt på dig selv!

  10. Hvor er det skønt at høre – tillykke med de fantastiske nyheder. Og sikke da et smukt smykkesæt du har fået ♥ Mange varme tanker herfra. Knus

  11. Tillykke med dagens bedste nyhed..:-)
    Godt og trygt at du bliver fulgt nøje de næste 5 år.
    Det var en dejlig gave du har fået af Jimmi…:-)
    Lægger mig tilbage i min influenza seng, men måtte lige læse din opdate i dag.

    Knus fra Lisbeth

  12. Jubiiii hjerteligt tillykke, hvor er det bare dejligt at læse sådan en statusopdatering! Der er ikke noget at sige til, at I gik ud at spise for at fejre det flotte resultat. Hvor er det godt, at I bliver fulgt i 5 år, det giver en stor tryghed tror jeg.

  13. Morron ! Det var bra att höra att du är pigg och rask igen. Klem till dig !!. Här packar jag ner grejor både inne hos Lilly och hos mig då vi snart skall flytta. Ha det bra !

  14. Hvor er det dejlige nyheder. Stort tillykke til dig – og familien. Kan godt forstå I alle er lettede og at det skal fejres. Jeg håber I havde en dejlig aften. Og sikke et fint smykke.
    KH Anette

  15. Som allerede skrevet til dig, må det være verdens bedste nyhed at få – stort tillykke herfra🙂
    Hvor er han sød, din Jimmi. Alt andet lige har han heller ikke haft det sjovt under hele dette forløb, så det var en rigtig god måde at vise sin deltagelse på.

  16. Sikke en fantastisk nyhed🙂
    Hvor er jeg glad på dine og din families vegne🙂 Fra nu af går det kun fremad🙂

  17. Hvor er det dejligt for både dig og Jimmi at i fik et positivt svar, jeg vil tro det giver fornyet energi, da du ikke skal gå og være nervøs for om behandlingen har hjulpet, så nu kan du koncentrere dig om at komme tilbage i din vanlige form.
    KH Vibeke

Skriv et svar

