Jeg havde lovet en fotokavalkade af..

de to små, og den er så hermed leveret.Det er svært at bestemme sig for hvilke billeder det skal være, jeg sidder helt og fortaber mig i billederne af de to skønne unger. Hvor går tiden dog hurtigt og hvor sker der meget med dem på et år. Den lille Elias er lige blevet 1 år gammel og går og kravler rundt på bordene hvis han kan komme afsted med det, og den lille sveskemus bliver i næste måned 3 år gammel .IMG_0365

IMG_1407

Naja og Elias 15-3-2013

Naja og Elias 21-4-2013

DSCF0095

Naja og Elias 20-21-juni 20134 Naja og Elias 27 juli 2013

Naja og Elias 29-8-20131

DSCF2305 Naja og Elias 1-10-2013 Naja og Elias 30-11-2013 Eos 6D1 Naja og Elias 19-12-2013

14 thoughts on “Jeg havde lovet en fotokavalkade af..

  1. Skønne, dejlige billeder af dine guldklumper🙂 Og så kan jeg jo læse i kommentarfeltet i forrige indlæg, at du døjer meget med muskelsmerter og gangfunktion, et kæmpeknus herfra, må det snart vende.

    • Ja det har taget hårdt med kemoterapien og strålebehandlingen, så jeg håber at jeg snart kommer i gang med et træningsprogram. ;-D

  2. Skønne billeder, dine børnebørn er meget fotogene, og du har sat siden meget flot op. Tænk at Elias allerede fylder et år; jeg synes, tiden går så stærkt.

Skriv et svar

