En lækker trøje..

købt i Lübeck, made in Copenhagen! Sat ned til halv pris, Jimmi betalte halvdelen, så det blev en billig trøje for mig. Ren ny merino-uld, jeg ææælsker uldtrøjer, selvom det så er en cardigan! Og farven er mørk beige/nougat, så det er gengivet meget godt. Den skal jeg have på i dag, jeg skal i biografen med min mor, vi skal ind og se “Den Hundredårige der kravlede ud af vinduet”… I går var jeg en tur i Rødovre Centret med min søster, vi mødte hinanden i Lyngby og tog en improviseret shoppetur. Det var rigtigt hyggeligt, og dejligt når der så  er udsalg ovenikøbet, jeg fik bl.a en grønternet skjorte, ææælsker også ternede skjorter!IMG_3259

IMG_4100

IMG_3939 IMG_3941

18 thoughts on “En lækker trøje..

  1. Dejlig trøje, jeg elsker også uldtrøjer, de er normalt bare så dyre. Så heldigt for dig, at du fandt den til halv pris.
    God tur i biografen 🙂
    KH Anette

  2. Morron ! Ja denna tröja måste du använda väl. Den ser varm och trevlig ut. Här regnar det bara och himlen är svartmörk. Ha det bra !

  3. Ha ha tager til Lübeck og køber dansk til ingen penge. Det er da lidt af et røverkøb! Men dem er altså også flot og helt sikkert lækker at have på!
    God fornøjelse i biffen i dag 🙂

  4. Det er da sjovt, at du skal til udlandet for at købe dansk til halv pris 🙂 Det er en skøn trøje, og den kunne sagtens have fundet med mig hjem. God tur i biografren med din mor i dag. Når man ser jeres billeder, fornægter slægtskabet sig ikke. Sikke en lighed der er mellem jer.

  5. Skøn trøje i Merino-uld der er et rigtigt dejligt materiale og næsten kradsfrit 😉

    Er spændt på at høre hvad du mener om den film.. synes den får lidt blandede modtagelser rundt omkring…

    • Den kradser slet ikke skal jeg hilse og sige fra mig selv, heller ikke når jeg sveder, den er bare lækker at have på. Og filmen er sjov, man skal ikke tage den for mere end den er, der blev i hvert fald grinet en hel del rundt om i biografen. Nu skal jeg bare have læst bogen. ;-D

  6. Lækkert med lidt nyt tøj 🙂 God bif-tur, jeg vil også gerne læse en anmeldelse. Jeg har læst bogen, som var rigtig sjov de første 2/3. Derefter blev jeg lidt ‘træt’. Måske er filmen sjov hele vejen igennem?

    • Filmen er sjov hele vejen igennem, men jeg har ikke læst bogen endnu, men min mor siger at den følger bogen meget godt. ;-D

  7. Bogen er rigtig morsom, så måske skulle man afsted i “biffen”. Jeg synes, at det er helt utroligt som du ligner din mor og for slet ikke at glemme din søster. Dejligt at fornemme at du igen er i stand til at nyde tilværelsen.
    Kh Marianne

    • Min mor har læst bogen, hun lånte den af mig så jeg har da heldigvis lidt sjov til gode. Vi ligner hinanden, mere og mere med alderen. ;-D

Skriv et svar

