Et år er gået (næsten)..

og et år hvor der er sket meget, både gode ting og mindre gode ting. Det er svært at få kogt ned på nogle få ord, så det vil jeg ikke gøre, jeg har jo løbende lavet indlæg om alt det der er sket, jeg vil bare vise et par få billeder fra året der gik, og samtidig benytte lejligheden til at takke alle i blogland, uden for blogland og venner  for den dejlige støtte som I har givet mig i forbindelse med min cancer,og ikke mindst vil jeg takke min dejlige familie og min mand for at være der for mig. Uden deres støtte  ville/vil det være svært at komme igennem forløbet.

Før første gang i mange år, sådan noget som 14-15 år har Jimmi købt raketter, på opfordring af mig! Jeg tænkte at vi skulle skyde det gamle år afsted og tage imod det nye med et ordentlig festfyrværkeri! Dog skulle det ikke have været så stor en pose men der gik lige en lille dreng i Jimmi da han så alle de raketter, så nu kan vi vist godt bruge lidt tid på at fejre nytår ude på gaden!

Jeg vil hermed benytte lejligheden til at  ønske alle et godt og lykkebringende 2014 og ønsker alle en rigtig god nytårsaften. IMG_0318

IMG_1060

IMG_8632

3

IMG_9700

DSCF0914

IMG_2452

DSCF1950 IMG_4152  IMG_4318P1000144  IMG_3910

PS der kommer selvfølgelig også nogle billeder af de to skønne unger fra året der gik.

19 thoughts on “Et år er gået (næsten)..

  1. Skøn idé at skyde det gamle år af sted og tage imod det nye med et ordentlig festfyrværkeri🙂
    Rigtig godt nytår, Annemarie, og tak for mange smukke og lærerige indlæg gennem året. Det er så sejt, at du har delt sygdomsforløbet med os herude. Klem

  2. Rigtig Godt Nytår!!!! Rigtig god ide at skyde det gamle år afsted. Skønne billeder som minder en om de dejlige stunder der har været trods din cancer! Siger også tak for at du har delt don kamp med os. Knus til dig og din skønne familie

  3. Rigtig godt nytår til dig og din familie. Det er utrolig flot, at du har haft overskud til at dele dit sygdomsforløb med os og jeg håber at 2014 bliver et fantastisk år for dig og dine nærmeste.
    KH Anette

  4. Visse år bør skydes væk raketter – og visse år bør modtages med festfyrværkeri. Sådanne år er 2013 og 2014 for jer!

    Tak for dit inspirerende mod til at skrive om den forfærdelige sygdom og dine glade børnebørneindlæg… Jeg har læst, lært, tænkt og smilet med dig i dette år.

    Håber I får en fantastisk aften med gode tanker og god fest.. uanset hvor mange eller hvor få I så bliver…

  5. Jeg ønsker dig og dine kære et fantastisk godt 2014.
    Synes du er SÅ sej!
    Herlig serie du deler – ønsker at du må få masser stegt flæsk
    med persillesovs og kunne NYDE det rigtig meget i det nye år ;D

  6. Og et fantastisk dejligt nytår til dig. Omfavn det nye år og hop ind i det med glæde og et ordentligt festfyrværkeri. Ønsker dig og dine alt godt i den kommende år.

  7. Ønsket om et godt og lykkebringende nytår skal lyde herfra. Jeg kan godt lide tanken om, at vi skyder det gamle år af sted for at tage imod det nye.

    Jeg har været glad for at følge dig i 13. Både når du har vist de skønne unger, men også når du har delt din svære sygdom med os. Jeg vil fortsat sluge det hele i det nye år…… Knus og god aften til jer..

  8. Jeg ønsker for dig og din familie at 2014 bliver et fantastisk år. Farvel til alt det der ikke er værd at samle på. Vi ses helt sikkert igen i det nye år. Godt nytår til jer

  9. Tak for alle de skønne billeder, og hvor er det godt, at du er nået så langt – du er en sej quinde og din familie er enestående.
    Godt Nytår
    Marianne

  10. De varmeste ønsker for et nyt og lykkebringende år 2014..:-)
    Det fortjener du om nogen efter alt du har været igennem.
    Ja kan forestille mig at mænd bliver som små drenge når det gælder fyrværkeri…;-)

    Knus fra Lisbeth

  11. Kære Annemarie
    Rigtig godt nytår og må 2014 vise sig fra den pæne side.

    Håber Jimmi har nydt sig ‘nytårsknald’! Sådan nogle raketter har en vis virkning på børn og barnlige sjæle😉

    Knus

  12. Sikke en flot kalender, du har lavet! Jeg ønsker for dig og din familie, at 2014 bliver bedre end 2013 var – men det kan jo ikke blive andet. Det er så sejt, at du har delt din cancersygdom med alverden. På den måde udbredes viden om den frygtelige sygdom. Og viden er som bekendt bedre end alle mulige postulater.

Skriv et svar

