En tur til Lübeck..

hele dagen i går, sammen med søster og svoger.Vi blev hentet i bussen fra kl. 8.00 og hjemkomst kl. 23.00. Det var en lang, men hyggelig dag, med besøg på julemarkedet og i marcipanbutikken Niederegger, og en enkelt tøjbutik, hvor jeg fik købt en lækker uldstriktrøje.

Her kommer lidt billeder, bl.a. fra Kyssenes Bro, jeg laver nok et par flere indlæg i løbet af ugen, i dag har jeg lidt travlt skal bage finskbrød.

P1000312 Bussen. P1000310 Lidt morgenmad på vejen til Tyskland. P1000314 Flitteige My.IMG_2993 Lübeck.IMG_3071 Mig og Jimmi,IMG_3015My og Dan.  IMG_3067 Mig og min søster. IMG_3030 Dan og Jimmi.

14 thoughts on “En tur til Lübeck..

  1. Sikke en god ide, at tage en smuttur derned, så har du også oplevet rigtige tyske julemarkeder..🙂
    Smart med en kyssebro og endda også en mistelten, så bliver det ikke mere oplagt at kysse..🙂

  2. Dejligt at læse, at du har kræfter og energi til så mange ting. Lange udflugter, lav selv juledekorationer og flere gange julebagning. Som du selv siger, hvad skal det dog ikke ende med. Jeg venter spændt😀

    • hehe, ja men jeg bliver også lidt træt ind imellem, men heldigvis kunne sæderne lægges langt ned i går og med et lunt tæppe over så var det godt med en lur. ;-D

  3. Det var dog en dejlig ide at tage derned, men det må have været en laaaang dag for dig, men hovedsagen er jo at det gik godt at I fik set en masse… og kysset lidt flere end I plejer, ser det ud til.

    Julestemningen er da vist ved at indfinde sig i Virum🙂

  4. Du er altså sej!!🙂 Tænk, jeg har været til julemarked i Lübeck to gange, men har slet ikke lagt mærke til kyssebroen. Den må jeg se efter næste gang, vi kommer derned. Hvornår det så end måtte blive. Blev dine finskbrød gode?

    • Tak tak, men jeg fik mig også et par dejlige lure, så kan man klare lidt mere. ;-D Finskbrødene blev ok, men jeg må prøve en anden opskrift til næste år, gider ikke småkager mere i denne jul. Måske noget konfekt, jeg er blevet helt køkkengal. ;-D

  5. Der vil jeg da også prøve at kysse🙂 Det ser ud som om, I har haft en dejlig dag med humøret helt i top. Den må gå ind under betegnelsen Stjernestunder, som Lene skriver om. Knus og god dag til dig….

  6. Godt initiativ, og så fik du både set et tysk julemarked og fik et ekstra kys eller to – det kan man da ikke klage over🙂

Skriv et svar

