Ind imellem..

alt spisningen og pilleindtaget,  har jeg da også fået tid til at være lidt aktiv i køkkenet.

IMG_0941IMG_0940 IMG_0949 Kokos/havregryns-kugler. IMG_1252 IMG_1255Pandekager, som det nok er mindst 10 år siden jeg selv har lavet dem, det var altid Josefine der lavede pandekager til os. Men nu må jeg selv, hvis vi skal have hjemmelavede pandekager.  IMG_2887 IMG_2890 IMG_2891 Vaniliekranse, som jeg heller aldrig har bagt før, trillet i hånden da min dejpose-sprøjte gik i stykker. Men de smager ligegodt for det, kan vist godt bage en portion mere. Har også tænkt mig på søndag at bage finskbrød. Pebernødderne var ikke så gode alligevel, må finde en anden opskrift, men det bliver først til næste jul.

22 thoughts on “Ind imellem..

  1. Hvor set det dog lækkert ud! Der er guf til hele familien i lang tid. Du kan sikkert spise pandekagerne, men også småkagerne? Klem 🙂

  2. Må selv, hvis man il have noget der kan glide gennem en øm hals 😉
    Pandekager laver vi med mellemrum. de smager godt, men det tager tid at få dem lavet.
    Måske skulle vi også få bagt. Yngste er ikke frisk i dag (måske blærebetændelse), så efter vores lægebesøg, kan det være vi kan bage, hvis han nu ikke fejler noget vildt.
    God dag Annemarie 🙂

  3. Mums….hvor ser det lækkert ud – det er godt at du forkæler dig selv med julebag og skønne dufte En dejlig dag til dig knus

  4. Dine køkken-kreationer ser rigtig godt ud. Fantastisk at du har kræfter til at være kreativ i køkkenet. Jeg håber, du kan spise lidt and juleaften, for det smager jo bare så dejligt.

    • Mange tak. Måske sovs og kartofler, og det kan være der kan glide lidt and ned, det må komme an på en prøve. ;-D

  5. I dag har jeg bagt med børnebørnene – pebernødder fra “Alletiders kogebog” de var gode eralle enige i! Og jeg tror, at jeg springer ud i vanillekranse i håndrullet version, det er smagen det kommer an på, og min gamle kødmaskine er gået al kødets gang.
    Nu venter en god omgang lasagne, når ungernes forældre kommer.
    Knus Marianne

  6. PYT med udseendet; det er indholdet, der betyder noget … gælder ikke kun vanillekranse, det er noget, vi også må være glade for i vores alder 😉
    Hmmm. Måske skulle man lige bage et par vanillekranse i morgen. De smager nemlig ret godt, gør de 🙂

  7. Sjovt, jeg har også købt ind til vanillekranse. Tror ikke at det bliver før imorgen at jeg går igang. Det bliver så første gang for mit vedkommende.

Skriv et svar

