Elias 1 år..

i dag, men vi fejrede ham i går, med gaver og lagkage.  Tænk i nat var det et år siden at svigersønnen ringede og vækkede mig ved 1 tiden om natten og sagde at jeg godt kunne bevæge mig til Roskilde for den lille fyr var på vej. Og sikke en dejlig lille dreng der kom verden. Han er Mormors lille basssemand. IMG_1488 Her får han en grydeske af Mormor (han fik dog også andre gaver men skeer er det hotteste i Elias verden i øjeblikket!) IMG_1494 IMG_1513Naja måtte gerne hjælpe til med at pakke gaver ud, men den går nok ikke til næste år.  IMG_1528 Sikke den en fin, hvad mon den kan bruges til ?

IMG_2783Uhmmm lagkage! IMG_2785Hmmmm ved dog ikke lige om jeg kan lide at røre ved den! IMG_2791 Nåeh ok, det smager da meget godt.

_MG_2798 _MG_2802 Så er den tallerken tom. IMG_1481 Og Naja som er blevet en stor pige.

Det var dejligt at være nede hos den lille familie  igen, jeg glæder mig til når jeg selv kan køre derned og overnatte igen. Og en stor tak til Søster og Svoger for at tage os alle fire (Jimmi, mig selv, Olde og Onkel Jesper) med i bussen.

Jeg fik taget en del billeder så jeg advarer jeg lige, der kommer et par børnebørn og familie indlæg de næste par dage.

28 thoughts on “Elias 1 år..

  1. Godmorgen Annemarie🙂
    Nu har jeg fået læst baglæns, laaangt baglæns, det bliver nemlig ikke til så meget læsning i hverdagene her,
    Og hvor bliver jeg bare glad af at læse om din hverdag og alle de skønne livsbekræftende ting du fylder dine dage med.
    Truntebillederne går rent ind (du ved, mig og katte) og børnebørnene er jo vidundelige, herligt indfald med skeer ham Elias har fået. Din forhave er smuk med lysene og det ville glæde mig at se et aftenbillede med samme tema. Ha en god dag og en dejlig uge…klem🙂

  2. Stort tillykke til mormors bassemand.. Hvor er det dejlige billeder du har fanget af begge de skønne unger..🙂
    Knus og god søndag hos jer.

  3. Sikke nogle skønne billeder – dejligt at I var samlet og det er sjovt at se hans glæde ved grydeskeer🙂 Hjertelig tillykke med Elias’ første år!

  4. Hjertelig tillykke med Elias, pas nu på, nu hvor Elias har opdaget hvordan lagkager smager, så ryger hele kagen nok næste gang🙂

  5. Stort tillykke til den lille bassemand – tænk at der allerede er gået et år. Dejlige billeder fra fødselsdagen:-)
    KH Anette

  6. For Søren hvor går tiden bare hurtigt, tænk at det allerede er et år siden, han blev født. Tænk at blive så glad for at få en grydeske i fødselsdagsgave. Jeg tror alle børn har en alder, hvor køkkenredskaber er det mest fantastiske, der findes. Det er nogle dejlige billeder, du har taget!

  7. Tillykke til den stolte mormor, og kom bare an med billederne, vi sidder klar til at ta’ imod🙂
    Mette

  8. Tillykke med den lille, store dreng🙂
    Jeg tror også, at de skeer er rigtig godt, når man er ved at få tænder. Både A & A gik ekstra til grydeskeerne, når der var ved at bryde nye tænder igennem. Ihhh, hvor blev de tygget på, så, skeerne🙂

    • Tusinde tak. Elias har fået tænder, han elsker bare at gå rundt med noget i hænderne, og lige nu er det skeer der er “in”. ,-D

  9. Stort tillykke med Elias – ja grydeskeer er vist in for de fleste børn i en periode😉 Knus herfra

Skriv et svar

