En dejlig dag sammen med min søster..

i går hvor vi besøgte Fuglebjerggård. Der var masser af kigge på og tage billeder af så jeg fik brugt mit kamera lidt, og fik taget en masse billeder som I så også får fornøjelsen af. Vi fik hygget, handlet og snakket og smagt på en luciabolle (desværre kunne jeg ikke synke den, det skal være mere blødt brød) og kanelbolle fra Camilla Plums café, det er et meget hyggeligt sted som godt kan være et besøg værd igen til sommer.Jeg fik købt lidt krydderier til madlavningen og et par rødbeder, som jeg vil prøve at lave saft af i min nye saftpresser.

Bagefter kørte vi hjem til My, hvor jeg fik set hendes lille Emma som er ca 9 måneder, en skøn lille mops med det herligste underbid,  meget lærenem, men også fræk som hundehvalpe jo er. Meget sjovt at se sådan en lille størrelse komme slæbende med ens vinterstøvle der er større end hende selv,  hun tyggede ikke i den, hun syntes bare at den skulle hun passe på.   IMG_1010 IMG_0980 Fuglebjerggård Fuglebjerggård1 Fuglebjerggård2 Fuglebjerggård3  Fuglebjerggård4 Fuglebjerggård5Søster får handlet ind til grønlangkålssuppe.  IMG_1073 Fuglebjerggård6Lidt grøntsagsjulepynt.Fuglebjerggård8Caféen hvor vi mødte denne meget kælne kat.  IMG_1120 Butikken.IMG_1157 Et par herlige grissebasser.IMG_1174 Skønne Emma.

18 thoughts on “En dejlig dag sammen med min søster..

  1. Sikke nogle dejlige billeder fra Fuglebjerggaard! Jeg tog også en masse billeder deroppe – der er rigtig godt at fotografere. Og skønt at høre om lille Emma, der passede på din vinterstøvle🙂 Klem!

  2. Øj… du har holdt en mindre fotopause.. men du tager da revanche her.. dejlige billeder og skøn lille vovse.. ææælsker mopser… hvis de da bare ikke havde så mange sundhedsproblemstillinger…

    • Tusinde tak, og ja de er skønne de små mopser, men vi håber da at Emma slipper for en masse sundhedsproblemer, selvom hun har et stort underbid, så har hun de fineste lige og hvide tænder. ;-D

  3. Skønne billeder du har knipset på Fuglebjerggård. De har godt nok meget forskelligt at byde på deroppe🙂

  4. Hvor er du bare god til at se motiverne og til at få taget billeder. Det lyder til at have været to dejlige ture med din mor og din søster. God aften til jer🙂

  5. Fuglebjerggård ser ud til at være et besøg værd, men mon ikke vi har fået julemarkeder nok, npr vi er hjemme igen?🙂

  6. Tak for en dejlig tur, og at der var dyr med gjorde den jo bare endnu mere skøn sov godt til jer knus

  7. Det er dejligt at se, at du nyder tilværelsen på “fri fod”, og det er da morsomt at se, hvor I 2 søstre ligner hinanden. Kh Mariaanne

Skriv et svar

