På besøg hos Inge og Hasse..

i deres nye lejlighed. Overleveren som skulle en tur til Roskilde i går, var kommet med et godt forslag til Inge ; om det ikke var en god idé at få luftet mig lidt, så ville hun tage mig med på vejen derned til hendes aftale, og hente mig igen når hun skulle hjem igen. Det syntes vi alle var en god idé, og jeg er meget glad for at kunne komme lidt ud igen, når jeg ikke selv vil/kan køre så lange ture.  Og Inge er jo lige hængt lidt op i øjeblikket med flytningen og det er jo hårdt at flytte, der er mange ting der skal på plads, og det gør man jo ikke bare lige på et par dage.

Inge fik et lækkert armbånd, 2 faktisk et sort og et blåt, som Overleveren havde lavet, superflotte armbånd hun knytter. Det blev kun til et par billeder af Domkirken, vi havde for travlt med at snakke til at tage billeder.

IMG_0584 IMG_0585 IMG_0593  Solen gad selvfølgelig ikke vise sig fra sin flotte side i går, men det var en dejlig tur, og Overleveres Desigikon var lækker at være passagerer i, og hun kører jo godt hende den tidligere taxichauffør. Så tak til Overleveren og Inge for at tænke på mig, og for nogle hyggelige timer.

25 thoughts on “På besøg hos Inge og Hasse..

    • Det er jeg også, glad for at jeg sprang på. ;-D Og så er det jo et par siden, eller mere snart, at du havde problemer, det virker du ikke til at have nu, jeg synes at det gik rigtigt fint med kørslen. ;-D

      • Jeg har vænnet mig til den… det er jo over et år siden vi solgte min gamle spand af en bil… men den kan stadig finde på at lave det der nummer med mig – nu ved jeg bare nøjagtigt hvad jeg har gjort forkert.. ren fejl 40!

  1. Dejlig dag! Hvor er det godt, at der er nogle, der sørger for, at du bliver luftet. Der er ikke noget at sige til, at du ikke fik taget så mange billeder – du havde jo travlt med at hygge dig. God weekend!

  2. Tak for besøget, det var så godt at slippe flyttekasserne nogle timer, det var en rigtig god ide overleveren fik…🙂

  3. Hvor er det dejligt at se dig ude i det virkelige liv – og du er heldig med gode venner. Kh Marianne

Skriv et svar

