På en kedelig gråvejrsdag så..

kan jeg jo passende vise jeg mine fødselsdagsgaver. Lidt sent at vise dem frem da jeg havde fødselsdag for ca 2 måneder siden, men en af gaverne har jeg først fået for nylig da den var i restordre. Det er Lyngby Vasen (20 cm )som jeg har fået af mine 2 dejlige unger. IMG_0480 IMG_0500Jeg fik lidt penge af min mor og af Jimmi, de blev investeret i et sæt nyt skiundertøj, og så denne fine spurv, som jeg har haft kig på længe. Det er en str mellem og den skal på et tidspunkt have en lille unge.    IMG_0508  IMG_0506

IMG_0520 Denne opsats fik jeg af min søster, hjemmelavet, svoger Dan har boret hullerne i tallerkerne og sat stativet i. IMG_0479

Denne her skønne buket blomster kom med bud her forleden dag, fra vores gode venner Lotte og John. Jeg elsker at blive forkælet det kan man godt vænne sig til!

26 thoughts on “På en kedelig gråvejrsdag så..

  1. Så flotte gaver! Du er heldig på det punktet🙂 Og det gleder meg å lese under at du er hjemme igjen og at det går fremover.

    Ønsker deg en fin og god helg … god bedringklemmer fra Irene

  2. Sikke nogle dejlige gaver du hr fået! Den lille spurv er slet ikke til at stå for. Lyngby-vasen have vi i mit barndomshjem, og det er sjovt at den er blevet supermoderne igen🙂 Klem

  3. smukke gaver du har fået, samler selv på lyngbyvaserne , de er så smukke, og den lille spurv , elsker de gamle retro figurer ,,,ønsker dig god week- end ❤️

  4. Hvor er det nogle fine gaver du har fået🙂
    Fuglen er jeg helt vild med … hvor er den bare skøn:)
    Og velkommen hjem og nu kan det da nu gå fremad🙂

  5. Er vild med din spurv så det valg kan jeg godt forstå (vidste slet ikke den fandtes).

    Håber livet behandler dig vel derhjemme og at du får det bedre af at være hjemme i egne rytmer.

    Gode rare tanker fra os…

    • Det er godt at være hjemme igen, og få en mere normal hverdag hvor jeg kan være lidt mere aktiv.

      Og tak for tilbuddet på torsdag, hvis jeg har det godt så vil jeg rigtig gerne, det kunne være hyggeligt at se dig igen. ;-D

      • Velbekomme… jeg kører jo lige forbi dig… og Inge.. og retur… tænkte at en privatchauffør nok ikke var det ringeste for dig🙂

      • Det er bare lige sagen med en privatchauffør, lige nu tør jeg ikke føre bil med alt det medicin (morfin) som jeg indtager lige nu, så det er bare superdejligt at du/Inge kom på den tanke at få luftet mig lidt. ;-D

  6. Skønne gaver, som rigtig kan nydes nu hvor du er hjemme🙂 Og så håber jeg du har det godt på torsdag, der er vist linet op til bloghygge🙂

  7. Kære Annemarie, det er længe siden jeg har skrevet i blogland, men jeg har fulgt lidt med på sidelinjen. Jeg håber du er igennem det værste og det snart vil lysne for dig, jeg sender dig mange tanker.
    Og tillykke med fødselsdagen, selv om det er længe siden. Sikke dejlige gaver. Den lille spurv står også på min ønskeliste, sammen med Hans Bøllings ænder.
    KH Anette

  8. Jeg er ret vild med etageren og med spurven, men vasen er også skøn og skiundertøjet også, Og buketten naturligvis. Aii, men altså skønne gaver hele vejen rundt🙂

Skriv et svar

