! Så er jeg hjemme..

og behøver ikke længere at fordrive noget af tiden med at læse dameblade og juletillæg. Det er da meget hyggeligt, men ikke noget jeg ellers giver mig af med, medmindre det er hos frisøren eller tandlægen. Ikke at jeg har noget imod dameblade, det er mere prisen på dem, men når jeg nu ikke har kunnet bruge penge på diverse guf og slikposer så kunne jeg godt tillade mig at bruge dem på mode og julebag.

Men det er dejligt at komme hjem igen, kvalmen er under kontrol, mine tal og værdier er som de skal være, det vil sige jeg må godt være sammen med børnebørnene bare de ikke har feber, og jeg skal ikke kysse på dem hvis de er snottet, men ellers må jeg godt være i stue sammen med dem. Det glæder jeg mig til, det er næsten også to måneder siden jeg sidst har set dem, det er alt for lang tid.

Jeg har fået en tid i ambulatoriet i næste uge, og et akutnr jeg kan ringe til hvis jeg bliver dårlig, så jeg ikke først skal forbi lægevagten og igennem en masse besværligheder før jeg får hjælp, hvis jeg får brug for det. Det er meget betryggende, men det er dejligt at slippe for at være indlagt og Jimmi og Trunte er også glade for at jeg er hjemme igen. P1000220

27 thoughts on “! Så er jeg hjemme..

  1. Hvor er et dejligt, at du er hjemme igen og snart kan være samen med børnebørnene. Og meget betryggende med akutnummeret, du kan ringe til! Klem og ha’ en rigtig god aften i de hjemlige omgivelser🙂

  2. Det var dog en stor, men dejlig-at-læse-forbedring fra indlægget i går og så til det i dag. Jeg så først begge nu og tænkte åhnejda – og så læste jeg dagens indlæg.
    Dejligt, at forandringen kan ske så tjept – håber det fortsætter i samme fart. Humøret må være meget bedre i dag end i går.
    Og ungerne kan nok ikke komme på besøg hurtigt nok nu!😀

    • Humøret er meget bedre, det bliver det når kvalmen forsvinder og man får lidt ernæring og væske indenbords igen. Og jeg glæder mig til at se ungerne, nu må vi se hvornår de unge mennesker har tid til at besøge os et par timer. ;-D

  3. Velkommen hjem🙂 fristes man næsten til at sige. Det var dejligt at høre, at du kom op igen så hurtigt. Nu skal det kun gå fremad.

    • Mange tak, men det tog nu lige et par dage før jeg tilbage igen, men det var heldigvis lidt hurtigere denne gang. Og ja nu skal det gå fremad. ;-D

  4. Hopper en lille glad krigsdans på dine vegne.. dejligt at se at du er kommet hjem men osse at se at de tager sig så godt af dig at du får en direkte linje til hjælp så du ikke skal argumentere med stresset og akkordlønnet vagtlæge/sygeplejerske.

    Håber snart du får set børnebørnene.. de savner med garanti osse dig!

    Julebag? er det det man har efter jul når bukserne passer knapt så godt?

    • haha, ja det er nok hvad man får efter julen og alle dens gode sager.
      Det er dejligt at jeg har fået som du skriver en direkte linje, det er ikke til at holde ud at skulle diskutere med div. vagtlæger/sygeplejersker når jeg er syg og skulle forklare en hel masse. ;-D

  5. Hvor skønt, at du er hjemme igen🙂 Pas nu godt på dig selv, så du ikke overanstrenger dig af bar glæde.

    Dejligt, at du er blevet udstyret med en akut-livline.

  6. Hvor er det skønt for dig at du nu er hjemme igen – og godt du har trygheden i at have fået et direkte nummer.

  7. Jeg glæder mig rigtigt meget på dine vegne. Det har bare at fortsætte i den gode retning, så du kan få lidt god julemad, og ikke mindst være sammen med alle dine kære.

    • Ja det er bare at fortsætte, men julemaden bliver nok kun moste kartofler med sovs, men det er også bedre end sondemad. ;-D

  8. Yes! Du er hjemme igen, hvor er det herligt at læse. Velkommen hjem fristes jeg til at sige. Dejligt at høre, at du nu har det lidt bedre og at dine tal er fine.

  9. Velkommen hjem :0)
    Dameblade er en god tidsfordriv, men de bliver ensformige i længden og så er de bare alt for dyre.
    Nyd din nye frihed og Jimmi og Trunte og alt det du har savnet :0)

Skriv et svar

