! Nu ligger jeg her..

På Riget. Indlagt med mange smerter og jeg mener rigtig mange i halsen og i munden, og selvfølgelig min tro følgesvend; kvalmen. Heldigvis har jeg overstået den sidste strålebehandling, og har fået masken med hjem, dvs min søster passer på den lige i øjeblikket og nej jeg kom ikke til mammografi det måtte jeg udsætte da jeg var for dårlig. De næste 14 dage topper bivirkningerne og så skulle det gerne begynde at vende men der er lang vej til en gang stegeflæsk.

20131105-174759.jpg

16 thoughts on “! Nu ligger jeg her..

  1. Åh hvor jeg dog håber for dig at det snart vender, for jeg synes du har været rigtigt hårdt ramt af det her forløb… og at forløbet har været langvarigt på den ondskabsfulde måde.

    Sender dig masser af gode tanker…. nu har jeg jo gps-koordinaterne så jeg kan målrette dem🙂

  2. Åh for pokker at du nu er indlagt igen. Jeg ønsker dig en rigtig god bedring; bare Riget kan få bugt med dine smerter. Det må da snart gå den anden vej!

  3. Skidt med skidt på😦 Føler med dig og håber at du mærker færre bivirkninger hurtigt efter de to uger. Kram herfra.

  4. Og nu på RIget!
    Jeg sender lige så mange varme tanker og knus som alle de andre og synes det er skidetarveligt, at du skal rammes så hårdt af den behandling.
    Det bliver 14 lange dage, især hvis bivirkningerne ikke engang er toppet endnu, men du vil heldigvis nå at få det en hel del bedre igen, inden vi når julemåneden.

  5. Puha, øv og meget mere svovlen! Det er vel nok skidt, at det skal plage dig i den grad. Jeg håber de kan få nogenlunde styr på smerterne og kvalmen, så du kan komme nogenlunde helskindet igennem de næste uger. Jeg ønsker dig det allerbedste🙂

  6. Åh jeg syntes det er så synd for dig!
    Hold ud! Der er lys for enden af kvalme og smertetunnelen.
    God bedring og stort kram fra mig ☺

  7. Åh for filan, jeg havde slet ikke set dit indlæg, selv om det er flere dage gammelt. Og når der ikke er kommet nyt fra dig i mellemtiden, ligger du sikkert stadig på Riget og har det ad Helvede til. Hvor er det altså bare synd for dig, at du skal have det så hårdt😦 Jeg håber for dig, at det meget snart vil lette lidt.

Skriv et svar

