De bliver store..

de to små unger. Naja er startet i børnehave, det gjorde hun den 1. oktober og Elias er startet i vuggestue i dag. Det er i det samme børnecenter (som det hedder i dag), desværre ikke hvor de havde ønsket, det ligger 8-10 km fra hvor de bor, men forhåbentligt  kan de få dem overflyttet hvis der bliver ledige pladser i det børnecenter hvor de gerne vil have dem hen. Josefine skal jo snart starte arbejde igen, sådan en barsel går hurtigt.

Jeg glæder mig til jeg kan se ungerne igen, vi har været rigtigt uheldige med at de har været syge, og Elias har i tirsdag fået lagt dræn i ørene. Håber ikke han bliver “ørebarn” ligesom Naja. Heldigvis snakker jeg tit med ungerne over Facetime, det er en god opfindelse, men savner at holde om dem og lege med dem.

På fredag er der ellers Bedsteforældredag i børnehaven, men den må jeg sige nej til da jeg ikke orker at køre så langt, en lille tur til Herlev kan jeg sagtens klare men en køretur frem og tilbage på et par timer, det holder jeg ikke til, desværre.  DSCF2320 IMG_3379

20 thoughts on “De bliver store..

  1. Ja, det er rigtig meget øv, når de er så tæt på og alligevel så langt fra, men jeg tror det er godt, at du retter dig efter autoriteterne og passer på ikke at blive smittet med noget som helst, der kan forsinke din helbredelse – eller gøre det hele værre end du allerede har det.
    … Og er det da ikke utroligt, så træt man kan være? Af ingenting, som jeg siger – men så siger John, at det sådan set ikke er ‘ingenting’, men en gang kræft, vi skal igennem med de forhåndenværende midler, og de midler tapper altså. Ret meget🙂

    • Ja det er øv, men ingen grund til at udsætte for smitte fra en masse børn, så må jeg hellere vente til der kommer en “bedstedag” igen. Og jo det er utroligt så træt man bliver. Lortesygdom!

  2. Godt du passer på dig selv – håber dog snart du får mulighed for at se børnebørnene igen. Skønne billeder er det ihvertfald🙂

  3. Jeg kan godt forstå at du savner, men lige nu er der da rigeligt på din tallerken og du skal passe godt på dig selv. Tiden flyver og det ses jo især på småungerne, der bare gror og gror😉

  4. Hold da op, hvor bliver de store. Det er på børnene, man kan se, at man selv bliver ældre.

    Der er ikke noget at sige til, at du ikke orker at køre så langt. Der er ikke noget at sige til, at du savner dem, men det må du leve med en lille tid endnu. De er der også, når du er rask igen.

  5. Selvfølgelig er det surt. Men øhm altså, selv om den børnehave lå to huse væk, ville det nok være temmelig uforsigtigt, hvis du bevægede dig derhen med risiko for at blive smittet med både dit og dat. Så du må pænt blive hjemme og passe på dig selv, så du hurtigt igen kan blive frisk nok til at se poderne med god samvittighed🙂

    • Nej ingen god idé at udsætte sig selv for smittefare fra en masse unger lige nu, men jeg glæder mig til at se dem igen. ;-D

  6. Og sikke en gensynsglæde, der bliver, når I kan ses igen. Men først skal de sidste strålebehandlinger overstås, måske har du allerede fået den sidste? Og så skal bivirkningerne forføje sig og så bliver der tid og energi igen. Knus🙂

  7. Ja de bliver store, og det går så hurtigt. Jeg forstår godt du savner dem helt vildt, men lige nu må du ikke udsætte dig selv for smitte af nogen art.. Det bliver så dejligt for jer alle npr du lige om lidt kan være sammen med dem igen.

    Stort knus til dig.

Skriv et svar

