Vores vinterjasmin

blomstrer, den er kommet sig meget efter at jeg klippede, nippede og puslede om den i foråret. Jimmi har så sørget for vand og gødning i løbet af sommeren så ved fælles hjælp står den og blomstrer for os lige ved siden af hoveddøren. IMG_0318 IMG_0320 IMG_0346Vi gik en tur i søndags, her er jeg uden sonde i næsen, det var dejligt at være fri for den, selvom det kun var for en kort bemærkning. Jeg fik også skåret mig en græskarlygte, den blev ikke så god som jeg plejer at lave dem, men den hygger med sit lys i mørket, min overforbo er i hvert glad for at kigge ud på den.  IMG_0355 I går kom Josefine og tog med til strålebehandling, bagefter  tog vi en tur til Lyngby et par timer ,så hjem så jeg kunne få sove lidt. Jesper kom og lavede mad til Jimmi og Josefine, så det var en hyggelig dag. IMG_0384 IMG_0386

16 thoughts on “Vores vinterjasmin

  1. Sikke en fin vinterjasmin og en skøn græskarlygte! Dejligt også, at Jesper kom og lavede mad. Jeg håber, du snart kan spise normalt igen og vil kunne glæde dig over stegt flæsk med persillesovs. Klem

    • Der går nok lige et par måneder før jeg kan spise stegt flæsk, men jeg glæder mig til at slippe for kvalmen, forhåbentlig snart. Klem

  2. Det lyder og ser ud til at have været en dejlig søndag 🙂
    Fin jasmin-busk, flot græskar lygte og dejlig gåtur, ser det ud til 🙂

  3. Meget flot græskarlygte; hvor er det dejligt at du – trods alt – har overskud både til den slags og til at gå tur. Det er en meget flot vinterjasmin I har, sådan en har jeg aldrig set før.

  4. Jeres vinter jasmin er bare så fin.. Dejligt at ungerne begge hjælper jer hvor de kan.. Måske skulle Jesper prøve at lære Jimmi at lave mad.. 😉 sikke en luksus det ville være for dig.
    Knus til dig

    • Hehe, ja det kunne være rart hvis Jimmi kunne lave lidt mad, jeg må have ham i lære når jeg er frisk igen. ;-D Knus

  5. Det betaler sig at nusse og pusle, kan man se. Vinterjasminen er så fin at have i de kolde måneder. Flot lygte, ville ønske min genbo havde sådan en stående 😉

Skriv et svar

