Jeg fik uventet besøg i går aftes..

En af mine kollegaer ringede på døren i går aftes, med den denne skønne store orkidé til mig. De er fra den afd. som jeg sad i års tid da jeg startede med at bogføre checks, der var desværre ikke plads til at jeg kunne blive siddende sammen med dem, så jeg blev rykket et par etager op, hvor jeg nu sidder sammen med nogle andre søde mennesker, + jeg har min “faste” pind sammen med en dejlig kollega. Jeg bogfører checks ca. halvdelen af dagen, resten af dagen er jeg i telefonomstillingen.

Det er en herlig mand der hedder Mogens der kom og afleverede blomsten, han har for 15 år siden også været igennem behandling pga kræft i halsen, men hans blev opereret væk, sammen med alle tænderne i undermunden, og han har det fint i dag. Selvfølgelig har han nogle bivirkninger, bla. mundtørhed, og svært ved at tygge, men det var dejligt at få en snak med ham, og så jeg er meget rørt og glad over at høre at jeg er meget savnet rundt omkring på min arbejdsplads.  IMG_0247-001

18 thoughts on “Jeg fik uventet besøg i går aftes..

  1. Det er dejligt at blive husket. Og det er i den grad godt at kunne tale med nogen, der selv har mærket skoen trykke. Det har jeg erkendt i ganske anden anledning. Jeg blev glad i går, da jeg læste indlægget om dig og din søster. Det fik mig til at tænke på nogle ord, jeg så den anden dag. Noget med, at man skal se mod solen, for så falder skyggerne bagud.

  2. Det var rørende gjort! Dejligt med besøg af en kær kollega, som endda kunne fortælle om sin egen sygdom – og at han er rask i dag, selv om han har gener. Klem

    • Det var dejligt at få besøg og især af Mogens, der er en herlig mand, og ja der er heldigvis mange der overlever sygdommen i dag. ;-D Klem

  3. Dejligt at dit firma husker dig (selvfølgelig gør de det) og at de viser det. Og så må det have været rart at få besøg af en, som selv har været gennem et forløb og kan vise, at han har det godt i dag. God dag til dig 🙂

  4. Det må have været ekstra dejligt med lige det besøg 🙂 Og nu kan du tænke på din gode arbejdsplads og kollegerne hver gang du ser på den smukke orkide. God dag 🙂

  5. Sådan en gestus betyder mere, end man umiddelbart forestiller sig. Jeg fik også blomster og/eller chokolade af flere omgange, selv om jeg oven i købet var holdt op i firmaet.
    Selvfølgelig er du savnet!

  6. Som flere har skrevet var det da præcis den rigtige mand at sende af sted med blomsten. Godt med en med en positiv historie. Det er dejligt at blive husket; det bliver man glad af.

Skriv et svar

