Mere selvforkælelse..

Jeg har købt mig et Canon EOS 6D og to nye objektiver i L serien. Et zoom 25-105 mm og et makro 100mm.  Efter sigende og en del læsning skulle det være et supergodt kamera, jeg har ikke fået øvet mig så meget endnu, det kommer stille hen af vejen, men foreløbig er jeg mægtig glad for det. Og så spørger I sikkert om en hel masse om hvad det kan og ikke kan i forhold til det gamle kamera, jo det kan det kan en  hel masse mere, men hvis I er nysgerrige så google venligst selv. DSCF2426  DSCF2430 Jeg glæder mig til at tage det rigtigt i brug når jeg er ovenpå igen.

18 thoughts on “Mere selvforkælelse..

  1. Wow, wow og wow! Tillykke med monsterkameraet – det bliver du superglad for, er jeg sikker på.
    Det bliver fedt at komme ud og prøveskyde og du har helt sikkert fortjent denne dejlige selvforkælelse.

  2. Super super; det ser ud til at være et rigtig fedt kamera, tillykke med det. Godt at du forkæler dig selv. Jeg glæder mg til at se alle dine nye skud med det.

  3. Tillykke med kameraet🙂 Det er vist et rigtig godt kamera🙂 Glæder mig til at se billederne fra det nye legetøj🙂

  4. Jeg behøver ikke google det – for det kamera står osse på min liste.. det er et et dejligt kamera, der er til at betale så jeg kan godt forstå dit valg. Glæder mig til at se dine billeder og det vil nok ikke gøre mit ønske mindre… 🙂

    • Det er dejligt kamera og kan godt forstå du ønsker dig det, og det er jo overkommeligt i pris, jeg var på vej til at spare op til et ny kamera, nu fik jeg det så bare lidt hurtigere. ;-D

  5. Super duper fantastisk lækkerier du har investeret i der.. Du fortjener det og tillykke med det.🙂
    Knus til dig.

Skriv et svar

