En lille efterårsblomst..

syntes clematissen, The President, lige at den skulle fyre af, pænt af den, men jeg havde nu sat pris på at den havde blomstret i løbet af sommeren, men tålmodighed lønner sig, åbenbart. Blomstrer den ikke til sommer så ryger den ud, uanset hvor smuk én enkelt blomst er. Ja jeg ved det jeg er en hård kvinde, men gider ikke at sidde og kigge på halvvisne planter, der bøvser 1 eller 2 blomster op når sæsonen er slut. IMG_0021

Lige i øjeblikket bliver der ikke taget så mange billeder, håber jeg får rådet lidt bod på det i dag med en gåtur.

14 thoughts on “En lille efterårsblomst..

  1. Hvor er det smuk! Jeg håber, den glæder dig med en masse blomster til næste år – her er det aldrig lykkedes mig at få klematis til at blomstre🙂
    Rigtig god travetur senere i dag!

  2. Giv den nu en chance. Den er måske blevet passet dårligt; har ikke fået noget gødning eller nok lys. Vi har en mage til, som har stået her i alle 25 år, som er meget rigtblomstrende – men jeg gøder den også et par gange i løbet af sommeren.

  3. Jamen den ventede jo på at omgivelser og blade matchede!🙂
    Jeg er enig med Ellen, den skal nusses om, så skal den nok komme sig, så tøv en kende med at dødsdømme den.🙂

  4. Og jeg har ingen forstand på blomster, men smuk ser den ud🙂 Håber du har energi til at komme ud i dag, men som jeg husker det er lørdag vist også stråledag?

  5. Ja, jeg tror også, at den blomstrer for at byde dig velkommen hjem! Åh stakkel, det lyder ikke spor sjovt alt det, som du går igennem lige nu, men jeg håber inderligt, at du kommer godt igennem behandlingen og hurtig får lagt alt det bag dig. Knus

Skriv et svar

