Internettet gik ned mandag aften..

og kom først igen i går sidst på eftermiddagen. Men så var det jo godt at jeg fik besøg af Josefine og ungerne, Olde og Jesper. Den lille sveskemus havde fået feber og var lidt slatten, og da Fine kom hjem hostede hun lidt blod op, så afsted til Roskilde Sygehus med Naja. De er dog kommet hjem igen, det kunne være fordi hun også havde fået næseblod og havde slugt noget af det blod. Hører nok mere senere fra Josefine i dag. Men som altid dejligt at have besøg af de skønne unger, store som små. IMG_4353 IMG_4354 IMG_4372  IMG_4379 IMG_4381

18 thoughts on “Internettet gik ned mandag aften..

  1. Det er træls, når internettet ikke virker..
    Ihh hvor er hun sød, når hun giver dukken mad, håber hun er frisk igen.
    Knus og god dag til dig.

  2. Selvfølgelig er det skønt at se børn og børnebørn, men husk nu, at du er meget modtagelig for tiden og helst ikke må blive syg. Eller er det også anderledes med din form for behandling?

  3. For en herlig familie du har, det har jeg sikkert skrevet tidligere, men pytt. Lillegutten har vokst utrolig mye. Artig å følge med de små🙂
    Jeg ser under med forskrekkelse (tydelig at jeg har vært altfor lite innom deg den senere tiden), for jeg har ikke fått med meg din kreftdiagnose før nå. Ønsker deg av hele mitt hjerte, at behandlingene lykkes og at de ikke blir vonde for deg. Krysser fingrene og ønsker deg god bedring!

    Stor klem fra Irene

  4. Skønt med besøg, men som Ellen allerede har skrevet, så må du altså sørge for, at den lille sveske ikke nyser eller snotter på dig🙂 Og hvad er det så lige, Elias er utilfreds med på sidste billede? Mangel på mad??

    • Jeg skal nok passe på så godt jeg kan men det er jo desværre den dumme årstid for snotnæser og influenzaer vi går i møde. Hehe, ja det går sikkert ikke hurtigt nok med at skubbe mad ind i munden på ham. ;-D

  5. Jeg tilslutter mig helt koret om, at du ikke må blive syg. Du må kun se børnene, når de er raske og fri for snot og feber! Bortset fra det, er det fantastisk at se ‘lille’ Elias putte klodser i det der tårn – det ser ud til, at han er rigtig dygtig allerede.

  6. Vi er vist nogen, der er miljøskadet, for det var også det første, der strøg gennem hovedet på mig. Du skal passe på dig selv, du må ikke blive forkølet. Men jeg kan godt forstå at du gerne vil være sammen med de to charmetrolde, for hold da op sikke herlige billeder, og Elias’ ansigtsudtryk på sidste billede er skønt🙂

  7. Jeg vil ikke gentage de gode råd dine andre læsere er kommet med (men mener det samme), men bare sige at jeg bliver nærmest lidt stakåndet over alt det du skal med stråler, kemo, piller og drop i armen m.m. Lyder vildt. Og alligevel som om du har styr på det! Jeg håber det hjælper HURTIGT!
    Åh hvor er de dog dejlige dine skønne unger!!

  8. Hvor godt at første kemo er overstået. Du må ha været nervøs men hvor klarede du det flot. Og godt at din søster kunne være der. Og perfekt med besøg når nu internettet var nede😉 Godt det ikke var andet med Josefine. Det sidste billede af Elias er guld værd. Knus og mange varme tanker♥

Skriv et svar

