Årets sidste mc-tur gik til..

Gilleleje havn. Det var en dejlig tur igennem skov og langs vandet, det sidste stykke hjem fra Helsingør blev dog på motorvej da det blev noget koldt sidst på eftermiddagen. Jeg sad rigtigt fint med den nye rygstøtte på meget mere afslappende end selv at skulle holde fast hele tiden, så nu kan jeg købe et lille lommekamera og tage billeder når jeg sidder bagpå Jimmis mc. Det var dejligt bare at sidde og slappe af og nyde naturen for en gangs skyld. DSCF2360 DSCF2362 DSCF2364 Sådan ser den lille rygstøtte ud, der kan også skrues en lille bagagebærer på, hvis vi skulle få brug for lidt oppakning.

20 thoughts on “Årets sidste mc-tur gik til..

  1. Tihi, der er lidt hængebugssvin over Jimmis mc, især på det første billede ;-D
    Det ser behageligt ud med rygstøtten – og det er da smart at du kan fotografere i farten.

  2. Klædeligt er den rygstøtte ikke, men jeg kan godt forstå at han har givet dig den. For det er da behageligere at kunne læne sig tilbage og nyde i stedet for at sidde og spekulere på om det er den næste lille sten der får måsen sendt ud over skærmen og fører til en mindre elegant afstigning.

    Det har ganske givet været en rigtig dejlig tur i et skønt område.

    • Nej cyklen er pænere uden, og heldigvis tager det ikke mere end 5 minutter at montere/afmontere den. Og det var en dejlig tur. ;-D

  3. Godt du har fået rygstøtte, jeg kunne ikke undvære mit, og det giver nemlig mulighed for at fotografere 🙂 God søndag til jer

  4. Dejligt med rygstøtte, det må være en lettelse. Og så kan du fotografere… – men hold nu fast alligevel, siger den bekymrede Kone 🙂
    God søndag til dig.

  5. Jeg synes den ser så fed ud. Det der matsorte gør sen speciel. Skænt i havde en dejlig tur 🙂

Skriv et svar

