Dagene går hurtigt..

når man hygger sig. Jeg fik desværre ikke taget andet et par billeder af de skønne unger, her er Naja fanget på sofaen hvor hun var faldet i søvn.IMG_4232 Bassemanden er ved at få tænder, så han var ikke så glad som han plejer at være. IMG_4239 IMG_4249 Mormor med morgenhår og hygge med ungerne i sofaen. Elias havde feber og sov ikke så godt. Torsdagen gik med et besøg i børnecenteret i Rødvig hvor Naja skal starte i børnehave på tirsdag, og Elias i vuggestuen 1. november. Naja hvor meget tilfreds med al den opmærksomhed hun fik fra de store piger på stuen og har allerede fundet en god veninde som tog kærligt imod hende. IMG_4250 Torsdag aften fik vi besøg af min søster og svoger, jeg fik en kageopsats i fødselsdagsgave, den er rigtig fin.

12 thoughts on “Dagene går hurtigt..

  1. Dejlige billeder, og hvor er det spændende for Naja, at der er blevet taget så godt imod hende i børnehaven.
    Klem og tanker til dig i dag 🙂

  2. Uanset at alle måske er trætte, så er det skønt at være træt sammen 🙂 Dejligt at du kunne være med til at besøge børnecenteret. Håber at du trods strålebehandling i dag får en god weekend 🙂

    • Det er dejligt at være sammen med de skønne unger og deres mor, og det var fint at jeg kunne være med og se hvor de skal gå i børnehave/vuggestue. ;-D

  3. Skønne skønne billeder af dejlige børn 🙂 Du er god til at huske at fotografere, det glemte jeg helt selv, da jeg var af sted for nylig 🙂
    Sender dig mange tanker og knus.

    • Mange tak, jeg prøver at huske at tage billeder, men lige nu glemmer jeg rigtig mange ting, men det er vel egentlig ikke så underligt. ;-D

Skriv et svar

