Ferieminder #6 Rungstedlund

I vores ferie var vi også en tur forbi Rungstedlund, men sprang museet over, Jimmi er ikke så glad for museer. Men det blev til en lille gåtur i skoven, hvor der hænger en masse fuglekasser malet i skønne farver og med et lille navneskilt på.
IMG_2720

IMG_2699 IMG_2701 IMG_2723

IMG_2706 IMG_2712 Rungstedlund og Skodsborg aug Rungstedlund og Skodsborg aug1

20 tanker om “Ferieminder #6 Rungstedlund

  1. Rungstedlund er vist et meget smukt sted. Jeg har desværre aldrig været der.

    Og så kan jeg se, at Gemalen har en ven i ånden i Jimmi, hvad angår museer 😉

  2. Hihi… godt han fik lov at slippe.. 🙂
    Det er flotte fuglekasser, og fuglene er sikkert helt ligeglade med hvilken farve deres hjem har.

  3. Der er nemlig så smukt at gå tur i parken og skoven, der hører til Rungstedlund, og Karen Blixen var vist meget fugleinteresseret.

  4. PINLIGT!!!
    Jeg bor ikke mange kilometer fra Rungstedlund, men har aldrig været det…
    Det må jeg vist se at få lavet om på. Billederne fortæller mig at jeg må forbi 🙂

  5. Jeg har heller aldrig været på Rungstedlund og det må jeg vist se at få lavet om på, kan jeg se ud fra dine billeder – pinligt, jeg bor jo i København og ville have let ved at komme dertil.

  6. Rungstedlund er et af Cs yndlingssteder, så der har vi været en del gange – og jeg synes nu ikke, det ligner et museum; bare Karen Blixens hus 🙂
    Gad vide, om fuglene lystrer deres navne, når man kalder på dem? 😉

  7. Med mand i huset og 2 store sønner kender jeg godt den med museum. Det hænder dog, at jeg får dem med. Haven omkring Rungstedlund ser nu også ud til at være et besøg værd i sig selv.

Skriv en kommentar