Ferieminder #4 Hovs Haller

“En smuk klippekyst
Naturreservatet Hovs Hallar ca. 10 km vest fra Båstad er en af perlerne på Bjärehalvön, som man må opleve. Det er en smuk klippekyst med høje forvitrede klipper, store stenblokke og grotter, som gennem tusindvis af år er bearbejdet af havets kræfter.

Om sommeren er Hovs Hallar et populært badested. Folk soler sig på stranden eller springer i vandet fra de høje klipper.” Teksten har jeg hentet på nettet; http://www.sydsverige.dk/?pageID=281

Et rigtigt smukt sted, men jeg skulle nok afholde mig fra at springe i vandet fra klippen.

IMG_2419 IMG_2421 IMG_2422 IMG_2424 IMG_2425 IMG_2434

10 thoughts on “Ferieminder #4 Hovs Haller

  1. Smukt er det, og absolut værd at notere, hvis vi skulle komme forbi, men jeg skal altså heller ikke springe i vandet, det er alt for farligt for mig🙂 Men det minder mig om den klippe Mads sprang ud fra, da vi var i Tyrkiet. Den har jeg for nylig erfaret er blevet lukket for de arrangerede udspring, og gætter på, at det er fordi, der er sket nogle uheld. Tænk at nogen vil betale for at få lov at lave så halsbrækkende øvelser😀

Skriv et svar

