Vi fik en gave i går..

da vi havde besøg af den lille familie. Men allerførst havde vi en lille overraskelse til Naja, gemt i skuret under et tæppe. Hun blev glad for den lille cykel, (købt gennem den blå avis) og den skulle selvfølgelig straks prøves, nu skal hun bare lære at den bremser når man træder baglæns, men hun skal nok hurtigt få lært at køre på den. Og Elias, han har travlt med at hive sig op at stå ved alting og holder man ham i hænderne så prøver han at gå. Han har fart på den lille mand. IMG_3786 IMG_3791 IMG_3793 IMG_3796 IMG_3806 IMG_3807 IMG_3817 IMG_3824 Og gaven; et skilt som Naja selv havde peget ud, man skulle tro at hun kunne engelsk, for det passer så fint! IMG_3842

18 thoughts on “Vi fik en gave i går..

  1. Hahaha, et herligt skilt – jeg tør jo næsten ikke sige, at Naja jo faktisk har ret, og at jeg også godt kunne tænke mig sådan et 😉
    Fin ny cykel 🙂

  2. 🙂 lovende ung dame.
    Gi’r du ikke et billede eller to af din maine coon? Jeg måtte desværre aflive min lille Maggie i onsdags, og jeg mangler virkelig en kat, kan jeg allerede mærke…

    • Hej Mette, hvis du går ind unger kategorier og finder Katte så kan du se Trunte (vi har desværre ikke Fetti mere. ) ;-D

  3. Åh sikken et herligt skilt! Jeg syntes rigtig godt om teksten ;0)
    Og så er der udstyr til frøkenen, når hun skal holde sin far i ørene, når han skal løbetræne ;0)

  4. Det er pudsigt, men det skilt kunne også hænge her i huset!!! (jeg elsker min mand) trods alt
    kh Marianne Bentzen

Skriv et svar

