Ferieminder #2: Åhus på Sveriges østkyst.

En skøn by med en masse gamle velbevarede huse og rester af gamle mure fra bl.a. et kapel og Nordens første Universitet. Det er også i Åhus at Absolut vodkafabrikken ligger og de har den skønne beholder med de herlige figurer stående udenfor den moderne fabrik. Masser af både i havnen, en del lavet om til restuaranter og is-bådehuse.

IMG_2240 Sverige juli-august 2013 Höör1  Sverige juli-august 2013 Höör IMG_2254 IMG_2257 IMG_2259 IMG_2260 IMG_2265 IMG_2270 IMG_2275 IMG_2279 IMG_2283 IMG_2287  IMG_2292 IMG_2295

8 thoughts on “Ferieminder #2: Åhus på Sveriges østkyst.

  1. ‘Isbåden’, hehe🙂
    Så har I ikke været så langt fra traneriget, hvor man sikkert kunne lokke jer med over at se traner, når den tid kommer🙂

  2. Åhus er Absolut værd at besøge…
    Undskyld, jeg kunne ikke lade være🙂

    Annemarie, jeg har lagt mærke til, at dit profilbillede vises når du lægger en kommentar på en blogspot blog. Jeg kan ikke få mit til at fungere. Hvordan har du gjort, og hvad tror du at jeg gør forkert?

    • hihi, det er i orden. Øh ang. profilbillede på blogspot der har jeg har en googlekonto, men har ingen ïdé om hvad du gør forkert, desværre.😦

Skriv et svar

