Masser af liv..

i den svenske skov. Foruden fugle var der andre dyr og insekter at nyde i Sverige. IMG_1898 En hulmebi i Inges lathyrus. IMG_1911 En sommerfugl “skudt” hos Ellen og John. IMG_2008IMG_2010  En tudse på terrassen, som Jimmi selvfølgelig lige skulle samle op.IMG_2339  IMG_2342 IMG_2343 Et egern der havde travlt med at fylde kindposerne. IMG_2479 IMG_2481 En kat der fik mig til at hoppe en meter i stolen, da jeg opdagede den lå og kiggede på mig, jeg havde slet ikke opdaget at den var listet ind i haven. IMG_2157 Og et tranepar på en mark, jeg nåede kun at fange den ene af dem. Og en aften opdagede Jimmi en mår der jagede i træerne efter et egern, det var desværre for mørkt til at jeg kunne fange den med kameraet, men den fik ikke fat i egernet.

16 thoughts on “Masser af liv..

  1. Åh, jeg kan lige forestille mig, hvor forskrækket katten gjorde dig! Men dog ikke mere, end at du fik taget et par billeder af den.

    Dejlige billeder🙂

  2. Fantastiske naturbilleder du har valgt at vise os, både i dette og forrige indlæg. Jeg er vildt imponeret over, at du kender navnene på så mange fugle, jeg tror ikke jeg har hørt ordentligt efter i skolen når det kom til fuglekending eller så er det måske fordi det er så uendeligt mange år siden ☺..

    Hvor er guldklumperne blevet store, det er nogle pragtfulde “elastikker” Elias har på lårene, lige præcis sådan skal en gut i hans størrelse se ud.

    • Mange tak Anenette, jeg er nu ikke noget naturtalent i fuglegenkendelse, jeg slår op på nettet eller i en fuglebog og så hjælper Per Teilmann gerne hvis jeg tager fejl. Og ja Elias er bare lækker med alle sine elastikker. ;-D

Skriv et svar

