En dejlig uge i Sverige.

Vi var så heldige at få lov til at låne huset i skoven af Inge og Hasse. Vi ankom søndag ved frokosttid, vi hyggede et par timer inden Inge og Hasse kørte hjem. DSCF1506 Om mandagen var vi inviteret op til Ellen og Johns hus på Spjutatorvet, et dejligt sted med en å lige ovre på den anden side af vejen.IMG_1910 Her ligger Jimmi og kigger efter smådyr og snoge. IMG_1920 Vi blev vist rundt i området, Ellen og John kalder det den store sørundtur, dejligt med guider der kender området så man får set steder som man måske  aldrig selv ville have tænkt på at besøge. IMG_1950Vi fik besøgt Svarte Berget, et sted hvor man før i tiden brød sten, kaldet diabas, det eneste der er tilbage nu er affalds-sten, store bjerge af dem. IMG_1959 

I belive I can fly..kan man fristes til at synge men det er John der forsøger at køle lidt af på en lummervarm dag. IMG_1960 IMG_1965 Her er vi ved søen hvor Ellen og John tidligere havde en båd liggende. IMG_1976 Her er det tid til en kop eftermiddagskaffe. IMG_1993 Her er stenen diabas efter der er blevet pudset og poleret på den.

DSCF1518

Til aftensmad havde Ellen lavet den skønneste steg af elgsdyrkød, det smagte bare så dejligt. Endnu en gang tak til Ellen og John for en rigtig hyggelig dag.

PS. Prøv lige at bemærk de to herrers kropssprog, man kunne fristes til at tro de var énæggede tvillinger.

24 thoughts on “En dejlig uge i Sverige.

  1. Hahaha – det sidste først: jeg tænkte også, at det var da helt utroligt, så ens attituder de har, de to mandfolk😀
    Og selv tusind tak – som jeg også skrev ovre hos mig sæ’l, så synes John og jeg også, at vi havde en rigtig dejlig dag og aften.
    Hvor er det godt, at vejret har holdt sig pænt, mens I har været der i den forløbne uge. Jeg glæder mig til at læse, hvad I ellers har oplevet.

  2. Jeg synes det ser ud som om de begge tager sig en lille lur…;-)
    Man kan jo blive træt af alle de dejlige syns indtryk. Sverige har en skøn natur og jeg elsker de røde Torp.
    Godt at høre I har haft en skøn ferie..:-)

    Knus fra Lisbeth

  3. Ser ud til at være en dejlig dag og du har fået taget fine billeder af mændene med ens attituder – og ikke bare det af kaffepausen.

    Og så smiler jeg jo lidt af John, der tilsyneladende lige skulle være stærk mand og bukke lidt jern🙂

    • Det var en dejlig dag, og det var ikke engang bevidst at jeg tog billeder hvor de poserer på samme måde, opdagede det først da jeg kiggede billederne igennem. ;-D

Skriv et svar

