Gismo, bikerhunden.

Jo jo denne ældre svenske herre på 11 år elsker at køre motorcykel, han er udstyret med briller og hørepropper, han har en dejlig kasse foret med uldtæppe så han kan putte sig under kørslen når han ikke mere gider at holde øje med om Nisse kører ordentligt. Lige så snart de stopper er det første Nisse gør er at hente vand til Gismo, jo de passer godt på hinanden de to. IMG_1318 IMG_1320 IMG_1322 IMG_1324 IMG_1330 IMG_1331 IMG_1332  For et par år siden prøvede Nisse at lave en kasse til Gismo bag på motorcykelen, men det ville hunden slet ikke være med til, han skal sidde foran som han er vant til!

21 thoughts on “Gismo, bikerhunden.

  1. 230 overnattende må da siges at være en pæn slat. Jeg kan godt forstå du er træt🙂
    Din bikerhund minder mig om en vi så sydpå for et par år siden. Den stod på taget af en ladbil, den så ud til at nyde den friske luft, men jeg var nu alligevel lidt bekymret for om den faldt af, Der blev kørt pænt stærkt. Hunden var dog ikke udstyret med hverken briller eller andet, som din.

  2. TAK, Annemarie – de billeder havde jeg virkelig glædet mig til, og du skuffede ikke – tværtimod😀
    Herlig hund – med en herlig herre …

  3. Hvor er det bare fantastisk; jeg har været interesseret i billederne lige siden Ellen skrev om arrangementet. Det må være helt specielt med en hund, der elsker at høre på motorcykel. Det er godt, at den har ørepropper og solbriller på.

    • haha, det gad jeg nu ellers godt at se, Istavan ville helt sikkert være tilfreds med at være sammen med sin herre. ;-D

  4. Skægge billeder af en mand og hans hund.. og hans MC. Superflot kasse den har fået i øvrigt.

    God ide med ørepropper og briller som jeg dog ikke helt fatter hvordan man har lært hunden at have på – er sikker på at min ville bortfjerne sådanne på et splitsekund.

    Her i kvarteret bliver hundene osse kørt på motorcykel.. en stor rottweiler og en chihuahua i sidevognen.. de ser osse ud til at nyde det.

Skriv et svar

