En tiltrængt fridag..

har jeg taget i dag, oven på et rigtig sjovt og hyggeligt firedages træf i Frederikssund. Jeg har masser af billeder, så der kommer nok et par indlæg mere fra træffet. IMG_1252 Her er vi ankommet onsdag aften og jeg startede med at pakke ud og få samlet det meste af teltet selv..IMG_1254 IMG_1251 imens Jimmi gik i gang med at hjælpe til med at sætte hegn op parkeringspladsen hvor teltene skulle slåes op og motorcyklerne holde. DSCF1377 Indgangen til pladsen, infoteltet er til højre.DSCF1378 Vores eget flag.IMG_1278 Onsdag aften var der fælles grillmad, sammen med et par gæster der var kommet i god tid. IMG_1312 Her er teamet samlet, vi havde orange t-shirts på så vi var lette at kende hvis nogen havde brug for hjælp. IMG_1302 Torsdag formiddag begyndte det at vælte ind med motorcykler, vi var i alt 230 overnattende gæster. Officielt startede træffet først fredag kl. 12.00 men der var ca halvdelen der allerede kom om torsdagen, så der var tryk på fra dag 1. DSCF1350 Her får en af gæsterne armbånd på, forskellig farve alt efter hvilken pakke man havde købt. Det kunne være for hele weekenden incl. spisning fredag og lørdag aften + morgenmad lørdag og søndag, der kunne også købes uden mad, men alle tilmeldte fik en pose med træf-t-shirt, træfmærke, program for weekenden og stemmesedler til den flotteste motorcykler. Der er meget mere at skrive om, det kommer også men lige nu skal jeg bare lige koble lidt af og have hvilt mit hoved efter nogle sjove men hårde dage.

23 thoughts on “En tiltrængt fridag..

  1. Det lyder både som hårdt arbejde og sjovt arbejde, at afholde sådan et træf.
    Det var fedt at I havde så godt vejr alle dagene, det gør det lidt nemmere, end hvis det hele drukner i regn.

    Jeg glæder mig til at se billeder fra træffet.

    • Det var hårdt arbejde men også skægt at møde en masse mennesker fra andre lande. Og vejret var fint, bare lidt for varmt til mig. ;-D Knus

  2. Jeg forstår søreme godt, at du har behov for en dag helt uden forpligtelser og ‘væren på’🙂
    Det var hyggeligt at møde jer!
    Der kommer et billede med hunden i kassen, ikke?😉

    • Det var rigtigt dejligt at få hvilt ørene, jeg har hverken hørt musik eller snakket med andre, det var lige hvad jeg havde brug for. Og jo da, det kommer snart. ;-D

  3. Det har givetvis været en hård weekend plus lidt mere, I har bag jer. Men mon ikke hyggen også har indfundet sig imellem opgaverne. Det må have givet arrangementet et ekstra pift, at vejret var så godt, som det var.

    Hvor bliver børnebørnene dog store, tiden går så hurtigt med sådanne små størrelser. Sidst, men ikke mindst, hvor er der blevet fint i jeres have, dejligt at det hele blomstrer så flot.

    • Vi har også hygget, der var bare ikke tid til så mange pauser i løbet af dagen, og alle var glade for det skønne vejr. Ja ungerne bliver store og det går hurtigt.
      Og vi er meget glade for vores have. ;-D

  4. I har bare været så umådeligt heldige med vejret eller var det osse så tørt hos jer så I dårligt turde stryge en tændstik for at tænde et myggelys?

    Ser ud til at have været et vellykket opstartsprojekt… men sig mig.. hvad er der dog sket med billederne.. de forekommer mig at være en smule klemte🙂 Og dril mig bare for at vide mere om biler end om mennesker – for det var faktisk bilen jeg opdagede det på… den ligner jo en suzuki jimny (hvilket dens stolte ejermand sikkert vil være en smule trist over)… lille buttet og lidt for kort..

    • Det var tørt, men vi tændte lys, for duggen faldt lige så snart solen var nede og varmen forsvandt.
      Det kan godt være at varmen er gået mig til hovedet, men jeg gætter på at du mener at nogle af mænnerne er lidt velvoksne. ;-D

      • nix.. mener at billederne er for smalle… og giver smalle motiver.. som fx at forkorte og forhøje en velvoksen 4×4 toyota tror jeg det er, til en suzuki jimny cityjeep..

  5. super fantastiske dage i har haft, et helt perfekt vejr,,,, kan godt forstå du har brug for en fridag når du har været på det meste af tiden

    • Ok, på den måde, har lige kigget på billedet fra arkivet og jeg har ikke beskåret det så det har sikkert været en fejl. ;-D

Skriv et svar

