Hyggedag med Josefine..

i København. I lørdags tog Josefine en lille fridag, og vi tog på National Geographic-fotoudstilling i København i Øksnehallen. Meget interresant og fantastiske billeder. Bagefter tog vi en tur ned ad Strøget med en lille spisepause på en bænk med vores medbragte mad. Det blev også til en vaffel med softice, en tradition vi har haft siden Josefine var ca 12 år og vi begyndte på at tage mindst én årlig tur til København.  DSCF1280 DSCF1284 DSCF1310

Dejligt at få hygget lidt med min lille pige.

18 thoughts on “Hyggedag med Josefine..

  1. Ja, hvem har ikke set billedet af pigen med de fantastiske øjne?
    Det er en rigtig god tradition, I har – hold endelig fast i den🙂
    Det er så en af fordelene ved at have C i England: den slags ture har vi haft mange af, mens børnene er i skole … og jeg er derovre, selvfølgelig😉

  2. PS: jeg tror du skal slette dine copyrightoplysninger på det billede – det er et af verdens mest kendte pressefotos, og du skulle nødig komme i klemme … det kan blive irriterende dyrt!

    • Tusinde tak Ellen, den havde jeg lige overset i farten, og ja det er jo et af verdens mest kendte fotos, er lige nødt til at slette billedet da jeg er på arbejde og ikke lige kan redigere i billedet. ;-D

  3. Det er en god tradition, I har fået skabt. Og helt sikkert et pusterum for Josefine. Og sådan en vaffel med is, er da hele turen værd🙂

  4. Hvor er det en dejlig tradition I har – sammen, bare mor og datter. Sådan ville jeg ønske, at jeg kunne have haft det med min mor, men sådan gik det ikke.

Skriv et svar

