Der bygges og..

øves hos Vikingerne i Frederikssund. De starter deres Vikingespil den 21. juni så der er travlt med at få bygget scenen færdig og der øves på at slås med sværd, og ja det er rigtige sværd der kæmpes med. Vi ( Jimmi og jeg) skal i år være med til afholde vores Nordiske Vmax-træf, som også denne gang (første gang var i 2009) foregår i Frederikssund.Der kommer mc’ere fra Sverige, Norge, Finland, Tyskland, England og selvfølgelig Danmark. Så har du en Vmax er du også velkommen til at deltage i træffet.

Vikingerne forlænger deres sæson med en weekend mere (dog uden Vikingespillet) og hjælper til med at afholde  motorcykeltræffet. Derfor var vi en tur forbi for at få nogle af detaljerne på plads, men der er stadig meget der skal falde på plads endnu, men mon ikke vi når det. DSCF0756 DSCF0768 DSCF0758 DSCF0762 DSCF0765  DSCF0767 DSCF0775 DSCF0778 Og nej jeg har ikke været ude og køre endnu, vi kæmper for at gøre haven færdig (dvs. Jimmi lægger fliser, maler soklerne og træværket) jeg slås med skvalderkålen, men der skal nok blive tid til køreture, der skal bare lidt luft i dækkene, Jimmi skal køre en prøvetur, så lige pludselig er jeg på “cyklen” igen. Det er også pokkers at ens arbejde skal tage al ens fritid, når der er så meget man gerne vil nå.

17 thoughts on “Der bygges og..

  1. Ja, det er noget roderi med det arbejde. Det tager bare alt for meget tid.

    Og så er jeg helt sikker på at du nok osse skal komme ud og køre.. det kan du da slet ikke lade være med når vejret er der, mcen står klar og alle de andre hygger sig.. om ikke andet så til det der træf, går jeg ud fra.

  2. Ja, det er da pokkers, at ens arbejde skal tage al ens fritid🙂 Håber du snart kommer ud på motorcyklen – nu er vejret til det🙂

  3. Der kommer en dag, hvor arbejdet ikke længere er en trussel mod fritiden😉
    Det er imponerende, at man i det hysteriske Danmark kan få lov til at lege med rigtige sværd … i teorien kunne der jo komme en eller anden lettere til skade, og så bliver der brug for krisehjælp og det hele … (men jeg synes det er fint nok; misforstå mig ikke🙂

    • Mon ikke de har fået særlig tilladelse og jo der kommer nogen til skade ind imellem, men det er jo vikinger så de kan vist godt undvære krisehjælp!😀

  4. Akk, jeg har akkurat det samme strevet. Ugresset vokser fortere enn jeg kan ta det vekk. Men jeg nyter også hageivets gleder. Ha en fin søndag, vennen!

    Ireneklem

  5. Det pokkers arbejde griber meget forstyrende ind i alt det vi gerne vil nå..🙂
    Det bliver spændende med jeres træf..🙂

    • Ja det må være noget arbejdsgiverne har opfundet! Og ja det bliver spændende og forhåbentligt sjovt, det var det sidst.😀

  6. Man kan altid finde noget at lave, især hvis man både har arbejde, familie og en have. Vi må jo prioritere og fordele fritimerne bedst muligt. Vores campingvogn og cyklerne står også bare og venter. Jeg trøster mig med at vejret nok kommer til at passe bedre senere, når vi får tid🙂

    • Forhåbentlig bliver vejret bedre og så er vi også færdige med de “store” ting i haven, og så bliver der lidt mere tid til alt det andet.😀

  7. Du har fuldstændig ret, der er alt for lidt fritid og især med en ny have er der nok at se til. Det er dejlige billeder du viser os fra forberedelserne til Vikingespillet. I går var vi oppe nordpå i Amersfoort på besøg og inden besøget var vi omkring stationen for at købe en buket blomster i den gode blomsterforretning. På vej gennem stationshallen mødte jeg en flot viking, udklædt efter alle kunstens regler og pludselig tænkte jeg på dig og på at du plejer at vise os billeder fra vikingespillene ☺.
    Fortsat rigtig god arbejdslyst-

  8. Vi firade mors dag genom att åka en liten biltur med Herbie. Men det började blåsa och komma mörka moln så vi åkte hem. Nu regnar det här och är mörka hotfulla moln ute. Ha det bra !

Skriv et svar

