Hvad er det for én?

Ukrudt måske?IMG_0110IMG_0108

21 thoughts on “Hvad er det for én?

  1. Det ligner en god gammeldags kornblomst, som findes i pakker med blandede kornblomstfrø :0)
    Jeg vil dog ikke hænges op på den, for det er længe siden jeg haft den i hånden. Jeg syntes den er sød og enkel.
    Det bliver spændende at se, hvad der ellers dukker op i haven i løbet af sommeren :0)

  2. Det er ikke ukrudt, det er en gammel staude, jeg kalder den tidselblomst, min mor kalder den kornblomst, jeg tro ikke den hedder nogle af delene, men jeg er opvoksen sammen med dem🙂

  3. Ja icke vet jag vad detta är. Här har det varit så kvavt både idag och igår så i Norrköping har det åskat. Just nu är det dimmigt mulet och lätt regn. Ha det bra !

  4. Jeg gætter også som Anette på en bjergknop urt…for guds skyld ikke fjerne alle de smukke stauder…de koster en krig hos planteskolen og er ganske eftertragtede. I kan evt. vente til efteråret, hvor mange af stauderne kan deles og placeres andre steder😉 God pinsemandag…knus

  5. Det er veldig søt ….. jeg har den også i hagen min. Trodde det var en kornblomst, men en kollega fortalte meg at det er en knoppurt. Uansett, er de fra samme familie, knoppurtfamilien. Min sprer seg som ugress, så pass på så den ikke tar over hagen, hehe. Min bli ganske høy og strantete utpå sommeren. Da klipper jeg den ned og en del nye blomster kommer igjen.

    Fortsatt god pinse … kos deg i hagen!

  6. Hej alle, tak for fine svar, vi beholder den men holder den lidt i ave, den dækker også for noget af al skvalderkålen. 😀

    • Hehe, Per det er to år siden, det kan jeg da ikke huske. ;-D Men smuk det er den og den får lov at blive stående, den blomster vist det meste af sommeren.

Skriv et svar

