En tur til København.

Hvor jeg mødtes med Inge i Nyhavn, efter at jeg havde taget mig en tur i Botanisk Have og en tur ned af Strøget. Vi skulle en tur på Christiania, hvilket vi også kom, men desværre må man ikke tage billeder derude, hvilket er smadder ærgeligt da der er masser af gode motiver og her mener jeg ikke boderne på den berømte gade. Men det var der jo ikke noget at gøre ved, så vi gik en lille runde, nød lidt at drikke og tog til Gråbrødre Torv, hvor der bliv spist burgere. Desværre løb jeg tør for strøm på kameraet så det blev ikke til så mange billeder. DSCF0432 DSCF0446 DSCF0572 DSCF0585 DSCF0629

Nåeh ja og nu husker jeg hvorfor jeg er glad for min lille bil, for selvfølgelig var der sporproblemer da jeg skulle hjem, så det betød 20 minutters ekstra rejse.

16 thoughts on “En tur til København.

  1. Dejlige billeder – vi så også guldmanden, da vi var i Købehavn i søndags. Sidst jeg var på Christiania tog jeg masser af billeer bl.a. af de meget smukke huse ved Stadsgraven😉

    • Jeg havde også regnet med at vi kunne tage billeder nogle af stederne, men de var lidt hysteriske i går, jeg blev stoppet af en der ville se hvad jeg havde af billeder på kameraet og vi blev tilrådet til at gemme kameraerne væk, så det gjorde vi. ;-D

  2. Er det ikke kun i en vis gade, man ikke må fotografere? Men du nåede alligevel at tage billeder, som viser en skøn dag. Og I havde skøn vejr ser det ud til.

  3. Tak for en dejlig eftermiddag, selvfølgelig lidt træls de er så fotosky derude i staden, der var ellers mange gode motiver..🙂

    • selv tak og ja det var sk…ærgeligt når nu motiverne næsten stod i kø, det var jo lige før jeg abstinenser!.😀

  4. Paradoksalt, at folk, der ellers sætter en ære i at pleje temmelig – ahem – uhøjtidelig omgang med love og regler, skal være så restriktive over for andre …😦

    Men ellers ser det jo ud som en hyggelig tur.

  5. Jamen så har I jo begge været i godt selskab🙂
    Jeg har altid været lidt imponeret over de levende statuer … sikken en måde at tjene lidt penge på!
    Underligt med de christianitter – helt enig med Fruen!

  6. Se positivt på situationen; du ville ha’ ærgret dig meget mere over manglende kamerastrøm, hvis I havde måttet skyde løs i fristaden😉

  7. Der er ikke så meget at tilføje, til det der allerede er skrevet. Jeg har også gået rundt derude, med stor lyst til at fotografere. Men da de jo tydeligvis er angste, for at blive fotograferet, imens de driver deres lyssky forretninger, har de helt uden hold i lovgivningen forbudt fotografering.

  8. Da jeg endelig fik lokket Allan, den bangebuks med derind, fandt han ud af at der var dejligt🙂 en christianit foreslog ellers med et smil at vi skulle gå i Tivoli i stedet, men vi sagde der var for mange mennesker.

Skriv et svar

