Min flittige havemand.

DSCF0260 DSCF0262 DSCF0272 DSCF0274

14 thoughts on “Min flittige havemand.

  1. Ham er du og haven godt nok heldige med..🙂 og du har jo også et vigtigt arbejde at passe.. At tage billeder mens der arbejdes..😀
    Knus og god tirsdag.

  2. I får det vel nok fint🙂

    Men man (jeg) kan jo ikke lade være med at spekulere på, hvad gik Jimmi egentlig og fordrev tiden med, inden I fik have??😉

  3. De 40×40 fliser han har fat i der er tunge. Jeg har flyttet rundt på vores flere gange, men sådan en flyttemand tager det sikkert i stiv arm🙂
    Billedet øverst, er det fresier?

  4. Det ser meget flittigt ud, det han har gang i der… og så synes jeg lidt at jeg kan genkende arbejdsfordelingen fra andre steder… han knokler på og hun sørger for passende dokumentation af hans flid og dygtighed🙂

    • hehe, ja man skulle tro at kun rendte rundt og tog billeder, men heldigvis bliver der ikke taget billeder når jeg står med rumpen i vejret og slås med skvalderkål og andet ukrudt. ;-D

  5. Dejligt at have egen have sin helt egen havemand🙂 Her kan jeg kun få husherren til at slå græs, men det er også dejligt … Klem

Skriv et svar

