Så sprang de..

ud, og de er fine gule, tulipanerne i haven.DSCF9987 DSCF9991

18 thoughts on “Så sprang de..

  1. Jeg er lige lidt knotten. Altså ikke på dine smukke nyudsprungne tulipaner, men på bloglovin, som ikke havde flyttet din blog med over. Så jeg er bagud på læsning. Øv.
    Men god dag til dig og dine, nu læser jeg baglæns.

  2. Smukt syn🙂 Og her er påskeliljerne sprunget ud, vi er lidt langsomme heroppe, men jeg har nu ikke nogle tulipaner. Til gengæld glæder jeg mig til rhododendronbuskene blomstrer🙂

Skriv et svar

