Fuglebadet kan også bruges af katte.

DSCF9561 DSCF9563

32 thoughts on “Fuglebadet kan også bruges af katte.

    • De stakkels fugle flygter når havedøren bliver åbnet morgen og aften, ellers har de stort set hele haven for sig i hverdagen. ;-D

  1. Det sker også hos os, men de bliver brutalt og uden nåde jaget væk. Det er jo ikke egne katte, og jeg er SÅ træt af andres katte i vores have – som et enkelt sted stinker, fordi de har så travlt med at pisse territoriet af!😦

    • Jeg bryder mig heller om andres katte i min have, og slet ikke at der skal stinke af kattepis så jeg forstår dig udemærket.

  2. Her hos os kommer kattene ikke ind hvis det står til vufferen😉
    Jeg har forsøgt at tilføje din blog på feedly men app’en kan ikke finde den øv øv
    På bloglovin’ kan jeg ikke kommentere så det tegner godt hihi knus

    • Hmm må finde en løsning der virker, det kan være jeg mangler at tilføje noget Rss, har ikke helt styr på det😀

  3. Kan se at fuglebadet fornøjer på flere måder… de har garanteret osse glæde af det i dagtiden når de kan se de oprindelige brugere hygge sig med det.

    • Hun er flot hende Trunte, kan godt forstå at du gerne vil have kat igen, men det er ikke værd at bryde reglerne, hverken hvis man risikerer at blive sat ud, eller skal af med et dyr som man kommer til at holde af.

  4. Jeg har haft et enormt besvær med at kommentere hos dig, siden du er gået over til wp. Jeg skulle opgive mit kodeord, som jeg ikke kunne huske hvad var. Nu tror jeg endelig, det er lykkedes🙂

    Det jeg ville sige er, at Jeg har læst,, at katte ikke bryder sig om, at deres drikkevand står tæt på madskålen. Vandskålen skal helst stå på afstand. Derfor foretrækker de, hvis muligheden er der, at drikke af vandpytter, vandkander og fuglebade mv.

    Det er så dejligt at se dine katte nyder det frie liv🙂

Skriv et svar

