Har du noget til mig?

DSCF9840 DSCF9841 DSCF9842 Nå ikke! Så går jeg da bare min vej.

21 thoughts on “Har du noget til mig?

  1. Tillykke med fødselsdagen…hele 3 år hurraaa. Super flot blog du har foræret dig selv…glæder mig til at høre om wordpress er bedre at blogge fra😉 Hvor er de billeder sjove…god weekend til jer knus

  2. Det husker du lige næste gang du møder den – at have noget til den. Så kan det være den ender med at blive småtam og følge dig rundt i byen… lissom manden med hejrene i Frederiksberg Have.

  3. Det kan du ikke være bekendt.. altså at du ikke har noget med til den gås, den er helt klart vant til at blive håndfodret..🙂
    Hvis den bider dig næste gang, er du selv ude om det..😉

Skriv et svar

