Hvad er det for èn?

Nogen der har et bud ?DSCF9360

27 thoughts on “Hvad er det for èn?

  1. Hej Annemarie – det er en Skilla, er jeg ret sikker på. De er så fine og noget af det første der blomstrer🙂

  2. Det er et ægte lille forårstegn. For nu er det tid. Hvad den hedder, må andre hjælpe med. Jeg synes bare, at den er fin.Knus og en god tirsdag til dig.

  3. Ja, Scilla, eller som de hedder på vistnok ældre dansk: Vinterpryd. Det navn ser jeg ikke brugt ret meget mere. Spændende at se hvad der dukker op i haven…

  4. Dejligt med lidt hjælp.Jeg har den også i haven, men kun meget få nu. For år tilbage var der mange, men de underjordiske har festet. Nu ved jeg så også hvad den hedder Tak! :0)

  5. Scillaerne er meget søde, og m-e-g-e-t små. Hvis man har ret meget under en milliard (som på Ellens link), synes jeg ikke rigtigt det ser ud af noget, så jeg tror ikke, at jeg nogen sinde vil gøre noget aktivt for selv at få nogen i min have.

  6. Vi skal have et par buske, en forsythia, en syren og et japansk kirsebærtræ, andet har vi ikke planlagt foreløbig, vi skal lige have udvidet terrassen lidt..😀

  7. Hos mig har de ignoreret at et bed blev nedlagt, så nu stikker de hovedet op langs huset gennem gruset🙂 Dejligt at Naja nu selv kan forlange at mormor skal komme🙂

  8. Jeg har set den tit, men kendte ikke navnet. Jeg har faktisk selv en lille bitte tot i haven, og har haft i mange år, men den formerer sig ikke. Den står nok et helt forkert sted, den er nemlig også kun i knop lige nu.

Skriv et svar

